Geluk moet je soms ook een beetje afdwingen eh. Vanmorgend kreeg ik een mailtje dat de papieren vorige vrijdag al aangekomen waren bij de garage, en opgestuurd zijn naar de leasefirma (terwijl ze me vrijdag avond nog vertelden dat ze hoopten dat de papieren en wagen deze week zouden aankomen

). Ze vertelden in de mail dat ze er alles aan deden om de wagen vrijdag te kunnen afleveren.
Paar telefoontjes later :
- Ik ga de nummerplaten morgen afhalen bij de LM, en naar de garage brengen.
- Ze hebben een externe firma die wagens klaarmaakt voor aflevering (oppoetsen) op woensdagen en vrijdagen
- Dus : ik vroeg aflevering deze woensdag
- Nog wat opmerkingen, in de zin van "snel" en "proberen" en "kort dag", en hopelijk vrijdag...
- Trouwens... denk dat er eentje zijn mond voorbij sprak, ook de wagen staat al sinds vrijdag fysiek bij de dealer, ook al zeiden ze vrijdag avond nog dat ze hoopten hem deze week aan te krijgen
- Heb hen verteld dat ik 8 maanden levertermijn niet kort dag vind, en ze nu al een maand weten dat de wagen vorige week in Belgïe aankwam, dus dat ik dat ook niet echt kort dag vond. Dat ik ondertussen wel geleerd heb dat ze bij Skoda moeilijk kunnen "plannen" en meer werken volgens "we zien wel" en "eerst zien en dan geloven"
Dus : ik ga woensdag de wagen afhalen, ze zorgen maar dat ze een inspanning doen

Ben er helemaal klaar mee/voor