Bij zowel mij als mijn collega zaten ze er ongevraagd en standaard in.Ik heb het nog even opgezocht en het is echt optioneel. Maar voor dat geld ga ik het nog wel even bij kopen inderdaad.
Misschien dat het aan de dealer ligt of ze zijn het bij mij vergeten. Maar heb ze inmiddels besteldBij zowel mij als mijn collega zaten ze er ongevraagd en standaard in.
Ambition businessline combi alle 2....
DSG7 zit enkel op de 1.6.DSG6??? dacht dat die motoren altijd dsg7 hadden?
Mmh, Manueel besteld, en krijg nu dit van leasing:
Voertuig: SKODA SUPERB COMBI 2.0 CRTDI 110KW DSG6 L&K
Ik ben benieuwd, DSG zou mij wel 30 euro/maand extra kosten.
Hier gisteren ook dezelfde datum doorgekregen!Ik krijg juist dit mailtje van mijn dealer:
"Geweldig nieuws de wagen zou rond 20.06.2016 binnen Komen bij den invoerder , dus enkele dagen later is deze hier . We houden u op de hoogte"
Het einde lijkt in zicht
![]()
serieus, zoiets kan mij ook nog overkomen natuurlijk (al hoop ik van niet, 7,5 maanden wachten is lang genoeg)
Maar kun je de auto dan niet alsnog meenemen (er van uitgaande dat het dak gewoon dicht zit)?
Heb hier nog een mooi alternatief gezien:In België is dit de officiële accesoire site van de importeur : D'Ieteren : http://www.ideas4cars.be/nl/Koffer-...-koffer/wagen-accessoire/1398.1451.2546/22062
Je kan ze er bestellen voor 10.91€, eventueel gratis afgeleverd bij een dealer naar keuze. Het prullenbakje vind je er ook voor 11.30€
WTF?!?! Eind maart zeker (ofwel een 1 april grap)... Echt niet normaal..... wat heb je besteld en betreft het België of Nederland?