Race Eend
Forumguru
Ik heb een goed advies voor je. Ga naar JB-autoservice, vraag naar Jos en overleg met hem, zeg gerust dat Remko (ik dus) je gestuurd heb.
Maar goed, JB dus. Die hebben mijn auto dus overnieuw gechipt en nu gaat hij super! Mooie vermogenslijn over een breed toerengebied en een hoge top (230+). Vermogen vlg JB ligt rond de 195 pk.
Succes ermee en veel plezier.
Goed te horen dat de tuning goed bevalt Remko!
JB autoservice levert JDEngineering software (software wordt dus door Jeroen Dik gemaakt, dit wordt alleen via de mail terug naar JBautoservice gemaild), zodat Jos de auto op locatie kan tunen.
Jos (JBautoservice) is qua onderhoud en mechanische diesel tuning een topper, samen met de JDEngineering software maakt het dat je daar heel goed terecht kunt. Vooral als particulier natuurlijk, bij leaser zul je toch bij een dealer moeten zijn voor je onderhoud.
Niet alleen Seat van der Velden (zoetermeer) levert overigens JDEngineering software.
ook VW/AUDI bourguignon Leeuwarden - VW/AUDI Haafkes in goor - Seat Kölher Hoofddorp - Seat Hoge Emmen
(hoeveel chiptuners kunnen dat overigens zeggen dat ze voor dealers chiptuning doen, alleen ABT/OCT/SKN, ziptuning zal bv NOOIT door een officiele dealer geleverd worden, dat heeft ook zo zijn redenen)
Er zijn ook wel enkele skoda dealers die bij problemen met levering van ABT (ineens niet meer beschikbaar zijn van tuning) overstappen op JD software, dit gebeurd dan mondjes maat (pon probeert toch een grote vinger in de pap te houden). Toch worden er voor enkele PON dealers ook regelmatig auto's getund door JD (zo ook die van de hoge heren zelf