Het grote Superb III COMBI topic

andrehj

Forumguru
Ik weet niet of je leder wil, maar bij het pack van alcantara kan je een opleg doen van 235 en dan heb je leder ipv alcantara en dan nog eens al de opties van het pack. En dan ben je goedkoper dan enkel het leder te nemen.
Mooie kortingen nu met salon,wij hebben bijna 7000 euro aan kortingen gehad!
@Steph@nie : Gefeliciteerd met je aanschaf. Mooie korting ook. Maar uiteindelijk is de korting natuurlijk niet interessant, het gaat erom wat je netto moet betalen.
Zou je dat bedrag (inclusief de opbouw, en wat je daarvoor krijgt) met ons willen delen? Dan kunnen wij "Ollanders" beoordelen of het voor ons wellicht ook interessant is om in België te gaan shoppen.:greedy:
 

andrehj

Forumguru
Dankjewel! Ziet er goed uit. Als ik vanavond thuis ben zal ik dit lijstje eens met een NL aanbieding (en een Duitse import-aanbieding vergelijken. Ben benieuwd wat daar uit komt.
 

timdejonge

Actief lid
mijne is ook besteld sinds 1 december:

volgende config:

Superb style combi 2.0

kleur: moon white

opties:

pack style gps
pack style comfort
pack style premium

Drive mode select
Pano dak
elektrische koffer met virtual pedal
Leder (zwart)
smart ligth assist, lane assist & blind sport detect
travel assist
smart link met RSE App
Sound System canton
Driver alert
Adaptive Cruise Control

Trekhaak inklapbaar
 

paultie

Forumguru
@andrehj Ben je voor. ;)
Bij de 32.227 komt aan BPM voor de 1.6 TDI handgeschakelde bak in de style er nog eens 6.549 EUR aan BPM bij op basis van een co2 van 110 g/km gemiddeld.

Totaal prijs voor de Nederlandse markt 38.776 EUR na import (komt 104 EUR RDW keuring / naamstelling nog bij.)
Weet niet precies of je bij gelijkblijven van de BTW percentage dit opnieuw voor een nieuwe auto in nederland af moet dragen.
anders 5.593 EUR (BTW) en 6.549EUR (BPM) = 12.152 EUR bij import betalen aan de belasting vanwege intramonuautaire verwerving.
Na ten naam stelling BTW bedrag terug vorderen in BE.

Maar de details daarvan weet ik niet. Mogelijk kan het zijn dat je niet de BTW in nederland af hoeft te dragen omdat het percentage gelijk is. Maar hiervoor zal je even moeten bellen met de belastingdienst.

Nu nog de Nederlandse PON prijs voor deze auto ....
 

Canon-Eye

Forumguru
cappucino ! [...] maar chique.
Helemaal eens! En bovendien niet erg vuilgevoelig - vind ik ook tamelijk belangrijk.
Rij al mijn tweede auto in die kleur :jaja: (inmiddels in totaal ruim 8 jaar), wat op zich overigens wel een goeie reden is om voor de volgende toch weer iets anders te kiezen.
 

BasMab

Actief lid
Ik mis de S3 combi nog wel op de Zeeuwse wegen. Welgeteld 1 in 2 maanden tijd en rijd toch hele weken provincie uit en in....
 

Steph@nie

Actief lid
Hier zien we er wel een paar rijden in België, maar geen zwarte ... Dus heeft er iemand hier een zwarte die wat foto's wil posten? :geek:

Juist besteld en ik begin al te twijfelen of we de juiste kleur wel besteld hebben, een eeuwige twijfelaar ben ik ... :banghead:
 

Stone

Actief lid
Hier zien we er wel een paar rijden in België, maar geen zwarte ... Dus heeft er iemand hier een zwarte die wat foto's wil posten? :geek:

Juist besteld en ik begin al te twijfelen of we de juiste kleur wel besteld hebben, een eeuwige twijfelaar ben ik ... :banghead:
Ik heb hem in bestelling staan. Wordt normaal eind maart geleverd, zal dan wat fotos plaatsen.
 

RefleCs

Forumguru
Een bruine heeft bij de dealer hier gestaan in de sedan. Ik moet zeggen erg mooi. En als de vrouw daar geen braak neigingen van had gekregen was dat ook mijn kleur geworden.
 

timdejonge

Actief lid
Zijn er hier toevallig mensen die een superb combi hebben moon white,
met de Stratos of ZEUS velgen ?

Ik twijfel nog steeds omtrent de velgen.....
 

andrehj

Forumguru
Dankjewel! Ziet er goed uit. Als ik vanavond thuis ben zal ik dit lijstje eens met een NL aanbieding (en een Duitse import-aanbieding vergelijken. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Helaas heb ik dit vergelijk niet kunnen maken, omdat ik nergens een optielijst van een Belgische Superb kan downloaden, zodat ik dus ook niet weet welke opties er allemaal al standaard in de Style van @Steph@nie zitten. Vooral dure zaken als Xenon, bluetooth, Columbus, etc zijn erg onduidelijk.
 

Steph@nie

Actief lid
Helaas heb ik dit vergelijk niet kunnen maken, omdat ik nergens een optielijst van een Belgische Superb kan downloaden, zodat ik dus ook niet weet welke opties er allemaal al standaard in de Style van @Steph@nie zitten. Vooral dure zaken als Xenon, bluetooth, Columbus, etc zijn erg onduidelijk.

Als je wil kan ik wel foto's nemen van de brochure, daar staan alle standaard opties in... en alle packs van prijzen. Als je hier interesse voor hebt geen probleem. Geef maar een seintje...
 
Bovenaan Onderaan