Het grote Superb III COMBI topic

RefleCs

Forumguru
Je zou toch zeggen dat je zo langzaamaan meer Superbs in het wild tegen moet komen. Maar ik moet zeggen dat ik ze nog erg weinig spot. Gisterochtend rond Half 9 toevallig een gespot in Apeldoorn.
 

S-coda

Lid
Heb je gekozen voor de beige bekleding, zie ik dat goed? Ik twijfelde bij mijn bestelde Moon White combir Rn heb uiteindelijk voor zwart gekozen.
 

Tinto

Forumguru
Heb je gekozen voor de beige bekleding, zie ik dat goed? Ik twijfelde bij mijn bestelde Moon White combir Rn heb uiteindelijk voor zwart gekozen.
@S-coda klopt, ik ben voor het beige interieur gegaan. Staat erg mooi met het wit vind ik!
 
Laatst bewerkt:

S-coda

Lid
ja ik heb enorm getwijfeld, en durfde het helaas niet aan.
In de brochure kom je die combinatie tegen, maar bij de dealers helaas niet (en ik ben er veel afgegaan).
Zou leuk zijn als je een paar mooie foto's kunt maken van het interieur gecombineerd met een stukje van de carrosserie erop ;)
 

Tinto

Forumguru
ja ik heb enorm getwijfeld, en durfde het helaas niet aan.
In de brochure kom je die combinatie tegen, maar bij de dealers helaas niet (en ik ben er veel afgegaan).
Zou leuk zijn als je een paar mooie foto's kunt maken van het interieur gecombineerd met een stukje van de carrosserie erop ;)
Ik ga ervoor zorgen dat ik een paar foto's maak en post hier.
 

RefleCs

Forumguru
ik ben ook wel benieuwd naar hoe die combinatie smoelt. Het is in ieder geval niet een allerdaagse configuratie :)
 
Bovenaan Onderaan