Het grote Superb III COMBI topic

RefleCs

Forumguru
Kan iemand mij vertellen wat de hart afstand is van de dakrails? Ik heb nog een set dakdragers liggen maar ik kan nergens de breedte (hart tot hart) van de dakrails vinden om te weten of de dragers zullen gaan passen.

Aangezien ik de auto nog in ontvangst moet nemen kan ik zelf wat lastig meten of het gaat passen ;)
 

RefleCs

Forumguru
Zojuist even contact gehad met de dealer. Die heeft het even snel opgemeten. De breedte van de dakrails achter is 99cm en voor 101,5cm (hart afstand, dus vanaf het midden van de rail)
 

BasMab

Actief lid
Terug van een week vakantie: 2 volwassenen, drie kinderen, een "beetje" bagage en 2 fietsen. Reed prima!
Bij mij hetzelfde, enkel zonder de fietsen. Moest de elektrisch sluitende klep wel aanduwen..... Na 3000km op vakantie nog steeds erg blij. Zelfs met de 1.6 motor. Heerlijk die DSG. Na 6 weken alweer 9000 op de teller.
 
jes! mijn gisteren afgeleverde Superb Combi vandaag mogen inrijden tijdens zakelijk ritje naar Duitsland. lekker.
  • 2.0 tdi - fijne motor
  • Moon White metallic
  • ambition business line
  • Automatische parkeerrem
  • Led achter
  • Verlaagd af fabriek
  • zwarte dakrails (geen keuze helaas ivm leverproblemen, maar smoelt prima)
  • 18'' modus velgen (die komen er echter pas morgen op)
Zal foto-tje posten binnenkort

Vind 'm in vergelijking met mijn Passat B7 die ik hiervoor had erg prettig sturen, vooral op de snelweg 160+. iets verlaagd chassis werkt goed om 'm niet te laten deinzen. Dit keer niet voor panoramadak of dure stoelen gegaan. Ambition line stoelen zitten uitstekend. Wat een ruimte! Afwerkingsniveau is keurig. blij mee.
 
add7cd6c8f6d017915751f6d525c788a.jpg


Plaatje
 

maartenv84

Senior Member
Lijkt me een heerlijk blok wat je hebt. En straks met ook voor de amundsen een groot scherm van 8" wordt de keuze wel lastiger... 1.6 met style of 2.0 met ambition

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

Brebelco

Actief lid
Nog steeds super content van de wagen!
De ruimte, de afwerking, het cruizen op de snelweg, het boot-gevoel, de vloeiende automaat... Echt nog steeds blij met men keuze. Ik kan hem alleen maar aanraden!
Zelfs de service in de garages van Skoda is echt wel dik in orde. (Garage Thuy in Kontich)
Steeds super vriendelijk en behulpzaam. Dat maakt toch ook wel dat je contenter bent van je wagen vind ik.

Buiten de velgen en de Xenons zit er eigenlijk alles op wat ik verlang van een wagen. De achteruitkijkcamera is absoluut een must met zo'n lengte en ik moet zeggen dat je zo'n camera snel gewoon bent... Het is vreemd om met een wagen te rijden dat dit niet heeft bij het inparkeren :)

Een tevreden eigenaar van een Skoda Superb!

295cd399a529f7cb0ce01de46516f779.jpg
 
D

Deleted member 20754

D-Day, vanmiddag tussen 13:00 - 17:00 word mijn auto op het werk afgeleverd........... Kan niet langer wachten :D
 
Idd! Veel plezier! Ik heb ook mooie vakantiekm-s er op zitten. Helaas ook een modus 18" voorvelg btje krom gereden in een pothole naast de weg in Denemarken. Conti sportcontact in 1 keer lek. Ai. Morgen krijg ik een nieuwe velg en uitlijning check.
 
Bovenaan Onderaan