Het grote Superb III COMBI topic

Mooie kleur! Zoals veel kleuren heeft deze ook echt de dikke wielen nodig om goed tot zijn recht te komen (anders krijg je al snel een Hyundai Excel effect als je met pastelkleuren aan de gang gaat :facepalm:). Maar zoals deze erbij staat vind ik erg mooi
 

xplain

Forumguru
Mooie kleur! Zoals veel kleuren heeft deze ook echt de dikke wielen nodig om goed tot zijn recht te komen (anders krijg je al snel een Hyundai Excel effect als je met pastelkleuren aan de gang gaat :facepalm:). Maar zoals deze erbij staat vind ik erg mooi

Fair point!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Lynx

Nieuw lid
Nog steeds super content van de wagen!
De ruimte, de afwerking, het cruizen op de snelweg, het boot-gevoel, de vloeiende automaat... Echt nog steeds blij met men keuze. Ik kan hem alleen maar aanraden!
Zelfs de service in de garages van Skoda is echt wel dik in orde. (Garage Thuy in Kontich)
Steeds super vriendelijk en behulpzaam. Dat maakt toch ook wel dat je contenter bent van je wagen vind ik.

Buiten de velgen en de Xenons zit er eigenlijk alles op wat ik verlang van een wagen. De achteruitkijkcamera is absoluut een must met zo'n lengte en ik moet zeggen dat je zo'n camera snel gewoon bent... Het is vreemd om met een wagen te rijden dat dit niet heeft bij het inparkeren :)

Een tevreden eigenaar van een Skoda Superb!

295cd399a529f7cb0ce01de46516f779.jpg

Ook Thuy in Kontich, echt goede service/aangename medewerkers :)
 
Bovenaan Onderaan