Het grote Superb III COMBI topic

barthoefs

Senior Member
@Barryvl: het is uitgevoerd door PM Perfomance in Swifterband (bij Lelystad). Een aardig eindje rijden voor een Brabander, maar zeer de moeite waard. Je kunt ter plaatse de hele lay-out doornemen, verschillende dempers beluisteren die tijdelijk aan de auto worden vastgemaakt, kiezen voor 1 of 2 dempers en kiezen voor een heel scala aan sierstukken. Hoe meer, hoe gekker, hoe duurder. Zie de website van PM Performance. Mijn configuratie kostte € 900 inclusief BTW en dat is € 100 meer dan bedoeld was, maar toen zag ik deze sierstukken en heb ik al mijn zakgeld bij elkaar gelegd voor de meerprijs. Gezien de uren en de kwaliteit van het materiaal vind ik het de prijs waard. Het kan voor veel minder, maar ik heb nu alle stappen kunnen zien en weet dat het er niet zomaar onder gefabriceerd is. Je kunt er gewoon naast blijven staan als je wil.
Echt mooi!!! Zo zou hij standaard moeten zijn.
 

Barryvl

Nieuw lid
@Barryvl: het is uitgevoerd door PM Perfomance in Swifterband (bij Lelystad). Een aardig eindje rijden voor een Brabander, maar zeer de moeite waard. Je kunt ter plaatse de hele lay-out doornemen, verschillende dempers beluisteren die tijdelijk aan de auto worden vastgemaakt, kiezen voor 1 of 2 dempers en kiezen voor een heel scala aan sierstukken. Hoe meer, hoe gekker, hoe duurder. Zie de website van PM Performance. Mijn configuratie kostte € 900 inclusief BTW en dat is € 100 meer dan bedoeld was, maar toen zag ik deze sierstukken en heb ik al mijn zakgeld bij elkaar gelegd voor de meerprijs. Gezien de uren en de kwaliteit van het materiaal vind ik het de prijs waard. Het kan voor veel minder, maar ik heb nu alle stappen kunnen zien en weet dat het er niet zomaar onder gefabriceerd is. Je kunt er gewoon naast blijven staan als je wil.
Ziet er strak uit...... ik ben bang dat ik je ga na-apen en ook even langs PM Performance ga..... en daarna ook voor de lowering met wat computeraanpassingen..... en natuurlijk ook nog even chippen. Maar waar ik dat ga doen weet ik nog niet.... JD Enginering is redelijk prijzig als ik bijv. vergelijk met UltimateTuning.nl ..... tips?
 

Tinto

Forumguru
Zag net deze stoel overtrekken van MW brothers op facebook. Ziet er niet verkeerd uit. http://mwbrothers.eu
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    123,4 KB · Weergaven: 91
  • image.jpeg
    image.jpeg
    133,8 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:

dirkr

Senior Member
Ben momenteel een offerte aan het samenstellen voor een S3 combi 1.6 DSG Style (Het is in Belgie dus heb geen Businessline)

Nu heb ik reeds al de opties die ik zelf echt wou er op gezet (trekhaak, gps, sensoren, verwarmde zetels en Canton soundsystem)
Nu zit ik nog met een "klein" overschot aan budget en vroeg me eigenlijk af wat jullie zoal de "must haves" vinden qua extra opties. Momenteel zie ik geen echt nodige opties meer en zijn het dus echt extraatjes..

Ben zelf een beetje aan het twijfelen tussen de Kessy, (Virtual Pedal in combinate met de Kessy aangezien verplicht), variabele laadvloer?

Daarom.. wat vinden jullie must have opties die het rijden echt aangenamer maken, lampjes en cosmetische pakketten zal ik er wel bij zetten als ik op het einde nog wat over heb maar zoek dus echt nog functionele opties (al zijn er niet zoveel meer :D
 

Schep

Forumguru
Dat.

En ik zou die variabele vloer er in bestellen. Krijg je tenminste een echt vlakke laadvloer als je de bank plat legt en je verlaagt je tildrempel met normaal gebruik.
Ik heb er spijt van dat ik die optie heb laten schieten.

Zonder variabele vloer (foto is hatchback, maar dat maakt voor het idee niet uit):
2016-Skoda-Superb-trunk.jpg


Met variabele vloer:
superb-3_001.jpg
 

MarsMars

Senior Member
Ben momenteel een offerte aan het samenstellen voor een S3 combi 1.6 DSG Style (Het is in Belgie dus heb geen Businessline)

Daarom.. wat vinden jullie must have opties die het rijden echt aangenamer maken, lampjes en cosmetische pakketten zal ik er wel bij zetten als ik op het einde nog wat over heb maar zoek dus echt nog functionele opties (al zijn er niet zoveel meer :D

..en..

Grotere velgen
:nono:
 

riskitalltowin

Actief lid
Variabele vloer heb ik in de O3 als nutteloos geevalueerd. Ik zit nog met kleine kinderen, en het ding moet in zijn laagste stand om de kinderwagen + wat spul er in te krijgen. Ik heb wel het afscheidingsnet (ook nutteloos in mijn ogen maar dan kan ik op vakantie wat hoger stapelen). Verder is de voorruitverwarming ook wel leuk en handig.
 

dirkr

Senior Member
Het concept optie en functioneel gaat hier blijkbaar toch wat verloren :tongue:

de voorruitverwarming heb ik er inderdaad bijgenomen, de variabele laadvloer staat op het lijstje!
thanks!
 

Schep

Forumguru
Variabele vloer heb ik in de O3 als nutteloos geevalueerd. Ik zit nog met kleine kinderen, en het ding moet in zijn laagste stand om de kinderwagen + wat spul er in te krijgen.
Maar da's ook een Octavia, dat is natuurlijk superklein allemaal :D;)

Zo'n vloer ga ik 3x in zo'n autoleven missen. Na een bezoekje IKEA of tijdens een verhuizing.
Ik heb geen kinderen (maar wel een Skoda steesjen :D), dus ook geen idee wat een kinderwagen doet in zo'n Sup Combi
 
Ik zou graag de 19" Phoenix Antraciet velgen op S3 Combi hebben. Kan enkel op de L&K versie zegt de concessiehouder. Iemand een idee hou ik dat alsnog voor mekaar krijg?
 

RefleCs

Forumguru
Ja de velgen moet ook los te bestellen zijn dunkt mij. Wat nou als er een aan ...... rijdt? Dan moet men die toch ook kunnen bestellen?
 
Bovenaan Onderaan