LelievreKenny
Actief lid
Zijn er mensen die van de omgeving lier komen?
Ik van maldegem en met alle regen die in aantocht is ga ik hem pas zaterdag onderweg wassen. Rij toch via de expresweg en op de weg passeer ik een avia tankstation met hogedrukkotjes. Of anders in aalter aan de hubo en dan de E40 op.Ik kom van ursel (eeklo) zo e40 en e17. Morgen namiddag efkes otto wassen hopelijk tss de buien in. Zweten zal ik niet doen denk ik. Tis nodig met die wegomleggingen op die boeren baantjes. Ipv steal grey ist modder kleurtje.![]()
Neen hoor met dit gure weer...Ik laat hem wel vies, heeft er iemand moeite mee dan is hij uitgenodigd.![]()
Een héél slechte kaarsIk kom van omg. Leuven, denk da gewoon men matten ga uitkloppen, sneeuw met bakken denk da ik een slechte kaars heb gebrand![]()
Hier voorlopig enkel regen regen en regen en woon 10km van mini meetSneeuw![]()
Hier juist kleine hagelsteentjes a volonte.Hier voorlopig enkel regen regen en regen en woon 10km van mini meet
+2 nu zeker dak m kunnen wassen heb al paar uur gedaan met regenen hier
Ik zie het plaatje nietdat zijn de echte ze ! door weer & wint om toch maar aanwezig te zijn !
Het weerbericht voor morgen:
![]()
Ik kom over de E313,dus ik passeer Massenhoven Kenny.Zijn er mensen die van de omgeving lier komen?