Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

Cordoba

Forumguru
@Tuner111 Ik zoek het adres waar we 's avonds gaan eten, maar kan het niet terugvinden in het topic (ik heb het volgens mij ergens op die 15 pagina's langs zien komen): dan kan ik dat alvast in de navigatie zetten.
 

Badsloefke

Forumguru
@Tuner111 Ik zoek het adres waar we 's avonds gaan eten, maar kan het niet terugvinden in het topic (ik heb het volgens mij ergens op die 15 pagina's langs zien komen): dan kan ik dat alvast in de navigatie zetten.
Lunch garden
@Tuner111 Ik zoek het adres waar we 's avonds gaan eten, maar kan het niet terugvinden in het topic (ik heb het volgens mij ergens op die 15 pagina's langs zien komen): dan kan ik dat alvast in de navigatie zetten.
Hey cordoba ik ga nie mee maar weet wel waar het is : Zwijndrechtsestraat 151, 2070 Zwijndrecht Dit is aan de Carrefour in burcht
 

Badsloefke

Forumguru
Wij komen van Schelle en zouden via de E17 rijden, indien interesse kunnen we afspreken aan de texaco langs de E17 in Kruibeke en zo samen rijden.
Rond welk uur zouden jullie daar passeren ? Ik passeer ook dat tankstation om afrit haasdonk te nemen... Binnendoor is via omleiding voor mij... Ik weet het ook zijn het is mijn Skoda dealer... Zou er wel tegen 11u willen zijn :D
 

LelievreKenny

Actief lid
Wij komen van Schelle en zouden via de E17 rijden, indien interesse kunnen we afspreken aan de texaco langs de E17 in Kruibeke en zo samen rijden.
Ik ga gps volgen, die gaat met wrs langs e19 naar ring vn antwerpen sturen en daarna ben ik gps gebonden (dus weet helemaal niet waar die texaco is :laugh: ik zie jullie op de meeting
 

Badsloefke

Forumguru
Ok tot straks... Voor diegenen die zouden twijfelen over het weer...

Geen ijs, geen sneeuw, heeft deze nacht geregend maar momenteel clear blue sky... bij mij thuis en woon op een paar km van de meetingplaats...
Ziet er dus goed uit :tegek:
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 20

vw125

Forumguru
Rond welk uur zouden jullie daar passeren ? Ik passeer ook dat tankstation om afrit haasdonk te nemen... Binnendoor is via omleiding voor mij... Ik weet het ook zijn het is mijn Skoda dealer... Zou er wel tegen 11u willen zijn :D


Het zal iets later zijn bij ons, moet om half 11 nog eerst iemand gaan oppikken.
 
Bovenaan Onderaan