Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

Badsloefke

Forumguru
En hierbij ook mijn foto's... Spijtig genoeg is de auto niet volledig proper gebleven, maar das voor de volgende keer dan :) Alvast ontzettend bedankt aan Bram voor de mooie foto's en die van de achterkant geeft ook aan dak zeker de logo's moet verwijderen, veel mooier :)

2portea.jpg


n656yq.jpg


dwyioh.jpg


e7e9aq.jpg


29pq043.jpg


2d9ahqo.jpg


2ry28bb.jpg


wl3b89.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Van de serie van de auto van Badsloefke is de zwart/wit foto echt mijn favoriet, hij heeft voor zover ik zie één minpuntje: de reflectie van de camera/lens in de koplamp. Verder is dit een serie met meer detailopnames, en met een forse groothoeklens geschoten.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zomaar een vraagje: waarom zou een auto alleen maar op de foto mogen in een onrealistisch schone, schijnbaar ongebruikte staat?

Ik kan ook het beeld wel waarderen van een op zichzelf goed onderhouden auto die ook overduidelijke gebruikssporen vertoont - te meer als de foto's zelf ook niet echt op een showroomomgeving wijzen.
Dus voor mij hoort zo'n "vuile" foto er ook gewoon bij! :jaja:
 

boontjeRS

Forumguru
Was gewoon maar mijn mening he @Canon-Eye , vind het persoonlijk mooier, ik weet ook wel dat een auto vuil wordt. En zo onrealistisch is het niet om in een schijnbaar ongebruikte staat met je auto rond te rijden hoor. Zwart is sowieso al een heel vies kleur...:shutup:
Elk zijn gedacht he. ;)
 
Bovenaan Onderaan