Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
meeting.jpg


Beste Skodaforumers,

Graag nodig ik jullie uit op de Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie.

Wanneer: 16 Januari 2016

Deze mini meet gaat door bij Autocenter Waasland waarvoor men dank dat we hun parking mogen gebruiken als locatie. Verder voorzien zij ook een hapje en drankje en de nodige nieuwe skoda's die jullie mogen bewonderen.

Verder zal Car Detailing Corner een demo komen geven hoe een wagen te detailen en uitleggen hoe je een wagen correct wast. En ook een standje met producten kan hieraan niet ontbreken...

Ook ben ik nog in onderhandeling met BR-Performance voor een standje met de nodig uitleg.

Verder voorzie ikzelf ook een fotoshoot in doel (Max 5 deelnemers)

En dit alles onder een leuke streep muziek...

Adres: Grote Baan 80, 9100 Sint-Niklaas, België
Naamloos.png


Tickets kunnen jullie hier verkrijgen ==> https://www.universe.com/events/sko...nieuwjaars-editie-tickets-sint-niklaas-8WNMV9


Timetabel:

11uur: Aankomst onder een hapje & drankje.
13uur: Demo Detailing
14uur: vertrek naar doel (voor diegene die zich ingeschreven hebben)
15uur: Demo Vag-Com (op voorwaarde dat ik iemand vindt)
18uur: Einde van de mini meet

Voor de avond zie hieronder voor meer info...


Detail Demo:
Voor de Detail demo zoek ik nog iemand die zijn wagen het nodig heeft om eens gedetailt te worden. Na de demo zal heel de auto verder onderhand genomen bij de detailer zelf en dit onder een hele grote korting (je bent je wagen wel +- 1 week kwijt).

Fotoshoot Doel:
Hier neem ik je mee naar Doel. Waar we een fotoshoot doen van de wagen. Hiervoor kunnen max 5 personen aan deelnemen. Per wagen/deelnemer vraag ik een kleine prijs van 10 euro. (Bij inschrijven aangeven dat u wenst deel te nemen)

Vag-com:

ook zoek ik iemand die een demo Vag-com kan komen geven & aanpassingen kan doen tijdens het evenement

Avonds:

Voor de mensen die willen gaan we savonds ook gezellig iets eten & erna nog eens gaan karten bij Inkart Puurs. Gelieven aan te geven of jullie meegaan ;)



Verder hoop ik dat jullie met veel aanwezig zullen zijn & jullie beste humeur zullen meebrengen

Mvg, Bram aka Tuner111.



Aangemelde Personen:
@Tuner111
@boontjeRS + vrouw
@abelsj
@Badsloefke + Vrouw & kids
@Goofy@5E
@Corné de Kluijver
@internetboarder
@peterrapid

Personen Fotoshoot:
@Badsloefke
@internetboarder (onder voorbehoud)

Personen avondeten:
@boontjeRS + Vrouw
@internetboarder
@Corné de Kluijver
@peterrapid
@Goofy@5E + Vrouw

Karting:
@internetboarder
@Corné de Kluijver
@peterrapid
 
Laatst bewerkt:

Badsloefke

Forumguru
Heb ook een ticket gekocht maar heb denk ik ergens de optie gemist om aan te geven om mee naar Doel te gaan, ik ga wel mee bollen tot daar voor de fotoshoot... wss komt de vrouw en mss de kids ( 10 en 15 ) ook mee das nog af te wachten... Hoop vooral daartegen mijn auto te hebben, normaal komt m deze maand binnen :-)
Voor te gaan karten da ga ik nog afwachten of wife en kids meegaan...
 

Tuner111

Forumguru
Heb ook een ticket gekocht maar heb denk ik ergens de optie gemist om aan te geven om mee naar Doel te gaan, ik ga wel mee bollen tot daar voor de fotoshoot... wss komt de vrouw en mss de kids ( 10 en 15 ) ook mee das nog af te wachten... Hoop vooral daartegen mijn auto te hebben, normaal komt m deze maand binnen :-)
Voor te gaan karten da ga ik nog afwachten of wife en kids meegaan...

gewoon hier even zeggen is goed :)
 

Tuner111

Forumguru
Seg Bram voor die fotoshoot praktisch vraagje... denk je dat da te combineren gaat zijn ? Wss ben je dan de rest van de dag in Doel bezig en mis je de eventuele Vag.com Demo...

Wel ik ga wss een twee de fotograaf meevragen (vriend van me). ik reken max 2 uur voor de shoot van de 5 wagens
 

Tuner111

Forumguru
Ticket aangeschaft, weet nog niet met welke activiteiten ik ga meedoen.
Ik vraag me alleen af of een fotomomentje met alle auto's niet leuker is?
Lijkt me ook handiger qua planning, want als er 5 naar Doel zijn voor de foto's wat gaat de rest dan ondertussen doen?

dat gaat er ook zijn ;) dit is louter een extra activiteit :)

er zal genoeg te zien zijn tijdens men afwezigheid :)
 
Bovenaan Onderaan