Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

boontjeRS

Forumguru
Ziet er goed uit Bram! Chapeau om dit te organiseren maatje!! Kijk er naar uit. Juist nog de mogelijkheid hebben om de rs eens proper te krijgen met dit weer en het komt in orde dan. :-)

S.O.C.3

Actief lid
@Tuner1111

Zoals ik aan in mijn eerste bericht aangaf zou ik tussen 13:00 en 14:00 arriveren. Ik heb namelijk tot 12:30 uur zakelijke verplichtingen.
Maar als nu ook het karten afvalt:cry: (begrijpelijk met 2 personen) dan blijf ik thuis en ga met moeder de vrouw eten. Helaas.
Wens je en de rest toch een fijne dag toe.

Tuner111

Forumguru
@Tuner1111

Zoals ik aan in mijn eerste bericht aangaf zou ik tussen 13:00 en 14:00 arriveren. Ik heb namelijk tot 12:30 uur zakelijke verplichtingen.
Maar als nu ook het karten afvalt:cry: (begrijpelijk met 2 personen) dan blijf ik thuis en ga met moeder de vrouw eten. Helaas.
Wens je en de rest toch een fijne dag toe.

jammer vindt ik het wel, maar zoals je al aanhaalde was karten met 2 personen ook niet leuk geweest :) ik hoop toch dat je even zou komen dag zeggen :) maar anders zien we elkaar wel eens op de volgende meeting :)

Badsloefke

Forumguru
++1 ik ga de octavuis rsus wassen deze avond. En morgen dan met de trein naar het werk gaan :-)
++1 ik ga de octavuis rsus wassen deze avond. En morgen dan met de trein naar het werk gaan :-)
Bij mij zal het morgen tijdens mijn middagpauze zijn ( werk thuis en kan max 2u pauze pakken dus moe wel lukken) of zaterdagmorgen... blijft hier maar regenen en donker pffff

Kom dus nog op standaardvelgen wintervelgen en banden nog nie binnen...

Tuner111

Forumguru
De octavuis rsus is gewassen se. Gebruik gemaakt van de Wash box bij me in de buurt. Wel met men eigen producten :D

Cordoba

Forumguru
Hier alleen maar veel regen en waarschuwingen voor veel wind. Zelfs al zou ik 'm morgen netjes krijgen, ben ik er vrij zeker van dat je er zaterdag weinig of niets meer van ziet.

Bovenaan Onderaan