Tuner111
Forumguru
Rond kwart na 9 Is de sessie gedaanMaar 3 man voor de karting , dat valt wel tegen eigenlijk..
En ook best laat , hoe laat is dat afgelopen dan ?

Rond kwart na 9 Is de sessie gedaanMaar 3 man voor de karting , dat valt wel tegen eigenlijk..
En ook best laat , hoe laat is dat afgelopen dan ?
Indien je graag zou afzeggen zeg ik het karten af. Om met 2 dit tedoen Is het ook niet de moeite natuurlijk..Begint ik eigenlijk wel hard te twijfelen , had ook niet op zo laat gerekend ..
Sorry Bram en ook Peter , zeg het karteren maar af .Indien je graag zou afzeggen zeg ik het karten af. Om met 2 dit tedoen Is het ook niet de moeite natuurlijk..
Geen probleem hoor. Ik bel deze avond het karten afSorry Bram en ook Peter , zeg het karteren maar af .
@Tuner1111
Zoals ik aan in mijn eerste bericht aangaf zou ik tussen 13:00 en 14:00 arriveren. Ik heb namelijk tot 12:30 uur zakelijke verplichtingen.
Maar als nu ook het karten afvalt(begrijpelijk met 2 personen) dan blijf ik thuis en ga met moeder de vrouw eten. Helaas.
Wens je en de rest toch een fijne dag toe.
Same here zou m ook nog ies willen kuisen ma 't lukt gewoon nie, hoop morgenavond mss ies geen regen te hebben...Ziet er goed uit Bram! Chapeau om dit te organiseren maatje!! Kijk er naar uit. Juist nog de mogelijkheid hebben om de rs eens proper te krijgen met dit weer en het komt in orde dan. :-)
++1 ik ga de octavuis rsus wassen deze avond. En morgen dan met de trein naar het werk gaan :-)+1 @Badsloefke ik hoop em morgenavond ook nog is een beurt te geven
++1 ik ga de octavuis rsus wassen deze avond. En morgen dan met de trein naar het werk gaan :-)
Bij mij zal het morgen tijdens mijn middagpauze zijn ( werk thuis en kan max 2u pauze pakken dus moe wel lukken) of zaterdagmorgen... blijft hier maar regenen en donker pffff++1 ik ga de octavuis rsus wassen deze avond. En morgen dan met de trein naar het werk gaan :-)