Zo erg zal het niet zijn volgens dat ik zie maar warm wordt het nietIk zag gisteren voorspellingen met ijzel voor het eind van de week in Belgie. Als dat inderdaad zo blijft, dan kom ik niet (die voorspellingen doen me niets, maar als er daadwerkelijk ijzel is, is het andere koek).
Ik zag gisteren voorspellingen met ijzel voor het eind van de week in Belgie. Als dat inderdaad zo blijft, dan kom ik niet (die voorspellingen doen me niets, maar als er daadwerkelijk ijzel is, is het andere koek).
@Cordoba heeft daar wel een punt . Bij slecht/gevaarlijk weer kom ik ook niet ..
Als de weersomstandigheden dusdanig zijn zoals @Cordoba aangeeft, dan laat ik helaas ook verstek gaan, maar voorlopig gaan we uit van tussen +5 en +10*C en een winters zonnetje![]()
Misschien een domme vraag, maar is mijn eerste meeting die ik kan meedoen: is er een stand met eten voorzien want vertrek reeds om 10u en is handig om te weten?
Bram zal wel voor iedereen koken @Tuner111![]()
Koken is geen probleem, gedurende 13 jaar chef geweest, maar dan moet er wel gerief en voedingswaren aanwezig zijn
![]()