Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

Cordoba

Forumguru
Ik zag gisteren voorspellingen met ijzel voor het eind van de week in Belgie. Als dat inderdaad zo blijft, dan kom ik niet (die voorspellingen doen me niets, maar als er daadwerkelijk ijzel is, is het andere koek).

Badsloefke

Forumguru
Ik zag gisteren voorspellingen met ijzel voor het eind van de week in Belgie. Als dat inderdaad zo blijft, dan kom ik niet (die voorspellingen doen me niets, maar als er daadwerkelijk ijzel is, is het andere koek).
Zo erg zal het niet zijn volgens dat ik zie maar warm wordt het niet :nono:

CDK

Forumguru
Als de weersomstandigheden dusdanig zijn zoals @Cordoba aangeeft, dan laat ik helaas ook verstek gaan, maar voorlopig gaan we uit van tussen +5 en +10*C en een winters zonnetje ;)

yves1966

Forumguru
Hier hetzelfde. Hopelijk strooien ze niet te veel zout want ga proberen de wagen de vrijdagnamiddag te doen blinken voor de shoot.

Tuner111

Forumguru

@Cordoba heeft daar wel een punt . Bij slecht/gevaarlijk weer kom ik ook niet ..

Als de weersomstandigheden dusdanig zijn zoals @Cordoba aangeeft, dan laat ik helaas ook verstek gaan, maar voorlopig gaan we uit van tussen +5 en +10*C en een winters zonnetje ;)

ik snap zeker als het weer echt slecht is dat jullie niet zouden komen :) Maar zoals het er nu uitziet zal het mooi droog blijven bij een graad of 0,1 a 2 :)

2016-01-11%2010.05.20.png

ik hoop dat jullie toch allemaal zullen aanwezig zijn :) !

yves1966

Forumguru
Misschien een domme vraag, maar is mijn eerste meeting die ik kan meedoen: is er een stand met eten voorzien want vertrek reeds om 10u en is handig om te weten?

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers Even jullie aandacht voor het volgende nieuwsbulletin:

Graag stel ik u het final Tijdschema & wat er allemaal zal te doen zijn op de mini meet 2.0.

11u: Aankomst onder een hapje & drankje.
13u: Demo Detailing door Car Detailing Corner
15u: vertrek naar doel (voor de mensen die zich ingeschreven hebben)
17u: Gezamelijk fotomoment
17u30: vertrek naar de lunch garden voor het avond eten. (voor de mensen die zich ingeschreven hebben)
20u: vertrek naar de karting (voor de mensen die zich ingeschreven hebben)

Voor de mensen die graag gewoon zouden willen mee gaan naar doel is dit zeker mogelijk ! ;)

je ticket moet je niet meebrengen dit heb ik allemaal al bij me liggen hier ;)

ik wil ook benadrukken dat de mini meet een concept is waar we gewoon samenkomen en lekker over wagens babbelen. Deze keer heb ik ook voor wat rand animatie gezorgd ;)

Er zal ook de mogelijkheid zijn om de nieuwe superb 4x4 280Pk te testen mits de nodig papieren in te vullen bij de dealer waar dit allemaal doorgaat

Verder komt Br-performance voor de nodig uitleg geven over wat er allemaal mogelijk is met het chippen van je wagen.

Eten:

Voor het eten heb ik gekozen voor de lunch garden te burcht. Dit omdat het makkelijk is voor je te parkeren & je hier uit veel keuze hebt.

Adres voor te gaan eten: Zwijndrechtsestraat 151, burcht

Karting:

Voor de karting gaan we naar inkart

Adres: Ooievaarsnest 33 , 2870 Puurs

Aangemelde Personen:
@Tuner111
@boontjeRS + vrouw
@abelsj
@Badsloefke
@Goofy@5E
@Corné de Kluijver
@internetboarder
@peterrapid
@vw125
@Joske (komt onofficieel langs :D )
@Cordoba
@Mettes
@Erik76
@Mugjuh
@Tallguy
@Blackokkie2
@yves1966
@LelievreKenny
@Brightstar1981
@Jee13
@philip

Personen Fotoshoot:
@Badsloefke
@internetboarder
@yves1966

Personen avondeten:
@Tuner111
@boontjeRS + Vrouw
@internetboarder
@Corné de Kluijver
@peterrapid
@Goofy@5E + Vrouw
@vw125
@Marcooctavia
@Cordoba
@Erik76 (onder voorbehoud)
@Mugjuh
@Tallguy
@Blackokkie2

Karting:
@Tuner111
@internetboarder
@peterrapid

Ik hoop dat jullie allemaal zullen aanwezig zijn :)

Mvg, Bram

Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
Bram, ik kan niet komen helaas wegens verplichtingen elders in jullie land. Mij derhalve ook niet opgegeven, had graag gekomen. Maar wil wel even kwijt dat je n topdag hebt samengesteld :thumbsup:
Complimenten :bloemen:
Hoop dat het allemaal meevalt met het weer en jullie n geweldige dag mogen hebben.

Bovenaan Onderaan