Mijn eerste Skoda "gezinsauto"

Spector

Forumguru
Wat ben ik dan een slechte vader geweest door de MaxiCosi gewoon met de gordel vast te zetten :) nu 2x een grote Robi met de gordel vast staan omdat ze regelmatig van auto veranderen.

Veel succes met alles wat komen gaat!!
 

Desperado

Forumguru
Ik ben nog steeds een slechte vader, maar vergeleken met onze ouders......wij zaten vroeger helemaal niet in stoeltjes en als je geluk had zat je in de gordel. En voordat je kon zitten stond je gewoon in de kinderwagenbak achterin. :D
 

SteefvH

Senior Member
Het is alweer een tijdje geleden dat hier wat is gepost maar met trots mag ik vertellen dat 6-Feb-2014 mijn zoon Mika is geboren! Dus even wat vermoeiender dan normaal maar het gaat gelukkig allemaal goed.

Aankomend weekend gaan we ons eerste uitje maken met de Skoda waarvoor die is aangeschaft! Ook een kleine update voor chip op maat bij JD en 1ste kat leegmaken staat nu voor april in de planning.
 

EdK

Forumguru
gefeliciteerd en ook voor je vrouw.

Enne je kunt de treintjes weer uit het stof halen binnenkort en mag je er weer mee spelen onder het mom van
het moet ff getest worden voor onze zoon er mee gaat spelen.....
 

Bakkertje

Forumguru
Gefeliciteerd!

Spannende tijden zo, met een kleintje en dan ook nog wat dingen gepland voor je Skoda.
Geniet ervan, voor je het weet loop je alleen het schoolplein af omdat meneer gaat afspreken..
 

SteefvH

Senior Member
Gisteren maar de zomervelgen gemonteerd meteen even een grote schoonmaakbeurt erachter aan. Toch wel heel tevreden met de auto.

Misschien heeft er iemand ervaring mee maar laatste tijd doen de parkeersensoren (achter) heel raar. Soms een hele harde piep en vervolgens werken ze niet meer. Soms doen ze het ineens weer wel, iemand een idee?

Zie hieronder in zijn zomer outfit, ps veel beter de ramen getint ook al zeg ik het zelf

 

Joske

Forumguru
Zet de parkeersensoren eens aan (of in achteruit zetten en blijven zitten). Dan iemand anders (of jij zelf) eens "voelen" aan de parkeersensoren. Je kan werkelijk voelen of deze werken of niet, (heb het hier ook eens op het forum gelezen), een soort vibreren zou je moeten waarnemen. (zoemen)

Doe dit bij alle 4 de sensoren eens.

De getinte ramen staan de wagen goed :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan