trafficleader
Lid
In de Autoweek van deze week staat een test over winterbanden!
Die heb ik ook gekocht nav de test van de Fabia GL en ben blijven steken bij die test, ga ik even verder doorbladeren.
Bedankt erik2907 voor de tip.
In de Autoweek van deze week staat een test over winterbanden!
....Nu ligt er 1 zomerband achterin als reservewiel......
of ligt het in de standaard bak?
Jammer, De Bridge Stone's staan er niet bij. Terwijl deze toch overal in de aanbieding is.
De standaard bak kan er uit gehaald worden, dan past daar het reservewiel in.Bovenop (in) het reservewiel kan een bakje geplaatst worden waarin de krik en wielsleutel passen, ik dacht in dit draadje gelezen te hebben voor ongeveer €5,50(voor het bakje dan).
Ik zegt het nog maar een keer. Bij ATU € 566 op lichtmetalen velgen, zie foto hiervoor. En ik ben uitstekend geholpenHeb nu een aanbieding gehad voor de Bridgestone LM30 incl. LM velgen voor €600,00.
Ik zegt het nog maar een keer. Bij ATU € 566 op lichtmetalen velgen, zie foto hiervoor. En ik ben uitstekend geholpen
een winterband maakt altijd meer herrie dan zomerbanden. ik rij op dit ogenblik met winterbanden van het merk en type conti TS830 en van mijn zomerbanden conti sportcontact 2 die rijden veel rustiger
Als ik je dan goed begrijp, maken de winterbanden dus meer lawaai. (op klinkerwegen)Mijn huidige winterbanden Bridgestone LM zijn net zo stil als mijn Bridgestone zomerbanden. Alleen op klinkers hoor je iets meer geluid maar dat komt door het profiel van de winterbanden.
Maar welke zijn stiller en welke maken meer lawaai, en of dat problemen voor de een geeft en voor de ander, is natuurlijk een kwestie van beleving en voor ieder persoonlijk.Op normale wegen ook, het profiel is groffer, een winterband heeft lamelen, die bewegen, en dat maakt geluid.
Ik heb daar helemaal geen probleem mee.
... Normaal gaat een band ongeveer 8 jaar mee, dan wordt geadviseerd om ze te vervangen....