Levertijd New Octavia 16 TDI

Jip79

Nieuw lid
Jahoor,

10 mei mijn octavia besteld en vorige week lag van mijn dealer (Korterink in Zwolle) een brief op de deur mat. Mijn auto wordt in week 35 geproduceerd en waarschijnlijk kan ik hem dan in week 37 ophalen. Joepi we kunnen er naar toe leven. Overigens was de eerste afgegeven leverweek week 41.... Dus dat is ff een maandje eerder. Dat is hartstikke mooi. Nu rustig de weekje aftellen :)
 

Maka

Lid
Jahoor,

10 mei mijn octavia besteld en vorige week lag van mijn dealer (Korterink in Zwolle) een brief op de deur mat. Mijn auto wordt in week 35 geproduceerd en waarschijnlijk kan ik hem dan in week 37 ophalen. Joepi we kunnen er naar toe leven. Overigens was de eerste afgegeven leverweek week 41.... Dus dat is ff een maandje eerder. Dat is hartstikke mooi. Nu rustig de weekje aftellen :)
Mijn octavia is op 16 mei besteld ;) Prognose was toen ook week 41, vorige week contact gehad en de mijne wordt in wk38 geproduceerd... Dan nog 2 wk transport en 1 wk bij de dealer staan (waarom mag Joost weten, enkel kenteken is benodigd) en dus wk41 ..... Ik hoop ook op zulk goed nieuws ;) Ben mijn tijdelijke auto helemaal zat ;)
 

ghostbuster

Nieuw lid
mijn nieuwe skoda octavia combi is 1e week juli besteld echter nog geen indicatie bekend wanneer de levering gaat plaatsvinden.
hopelijk weten we volgende week meer
 
Jaaaaaaaaaa, het is dan eindelijk zo ver. Mijn Octavia combi 1.4TSI DSG7 is geproduceerd en het chasisnummer is bekend :24:
Nu moet ie nog naar Maastricht en de trekhaak er onder en dannnnnnnnn......
Heeft alles bij elkaar wel lang geduurd. Skoda werd op 4 februari besteld!
Helaas heeft het me allemaal erg veel vakantie-aanpassingen gekost. Dit jaar geen caravan vakantie maar het alternatief was ook niet mis.
Grts
Math
 
Ik heb gisteren ook maar eens gebeld of er al wat definitief is. Ergens begin juni besteld voorlopige verwachte productie datum week 38.

Ze zijn wel aan het schuiven daar eerst was het week 37 toen week 35 nu weer 38. zucht rest ons niets anders te doen als te wachten. maar voor eind okt heb ik um wel :tongue: kunnen er meteen winterbanden onder hahaha.:laugh:
 

arjenS

Nieuw lid
Vorige week een Octavia Combi Elegance 1.2 TSI DSG besteld.
Volgens de dealer VAG Veenendaal zit de levering van dit model op week46/2011.

Het zal wel wat uitlopen, maar dat is voor mijn geen probleem; mijn huidige leaseauto gaat er half januari uit (en leasemaatschappijen leveren toch niet in de laatste maand van het jaar).
 

ghostbuster

Nieuw lid
ik heb het volgende in bestelling staan
Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Ambition Bus
  • 0500N Black lederen bekleding LeasePlan zwart Leerinbouw geschiedt na aflevering voertuig
  • 1Audio pack Plus (4 extra luidsprekers in achterportieren)
  • 2Bluetooth handsfree carkit met microfoon
  • 3Elektrische raambediening achter
  • 4Lichtmetalen velgen 6 5J x 16 Crateris5
  • Matten,lampen,gevarendriehoek6Metallic lak
  • 7Multifunctioneel 4spaaks stuurwiel met radiobediening
  • 8Trekhaak vast 13 polig
bestelling heeft in wk 27 plaatsgevonden, voorlopige prodplanning wk47
dus grote kans dat het wk2 2012 opleveren word
 

yns

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb mijn Octavia Ambiente 1.6 CR TDI besteld in week 17, geproduceerd in week 32, en hij staat nu op transport. Maandag of dinsdag zou hij aankomen bij de dealer.

Nu hoorde ik vandaag van de dealer dat er al enkele dagen problemen zouden zijn met de documenten van de autos. Hij had al een week een auto staan waarvan de documenten nog steeds niet waren toegekomen.

Ik hoop dat die problemen volgende week verholpen zijn!
 
Ik heb zelf de O2 elegance BL greentech motor besteld, maar ik snap nog steeds niet zo goed het verschol met de greenline, muv optiepakketten en speciale banden.. Motorblok is toch identiek?
 

foex

Nieuw lid
Vandaag weer even contact gehad met de dealer: auto is besteld in week 18. In week 19 stond week 39 als productieweek. Vandaag (week 20) staat er 35. Toch weer 4 weken minder in 1 week tijd ;)

Vandaag weer eens contact gehad en op dit moment staat hij toch weer op week 38... We wachten af...
 
Eindelijk..... de nieuwe staat op me te wachten bij de dealer. Morgen is het zover. 30 weken wachten in plaats van de bij de koop genoemde 12 weken. Hopelijk was het allemaal het wachten waard. Ben erg benieuwd.
Grts
Math
 

Rob_02

Nieuw lid
Hoi,

deze auto is besteld op 1 juni, brief ontvangen dat de verwachte levertijd eind september is. Wat een levertijd. Eigenlijk lijkt het nergens op. Tegen de tijd dat je de auto krijgt is er een nieuw type uit gekomen.:biggthumpdown:

Gisteren bij de dealer geweest, helaas nog geen inzicht wanneer de auto in productie gaat. Zijn gezicht sprak boekdelen, allen sprak hij het niet uit. Maar uit zijn reactie begreep ik wel dat de beloofde levertijd van eind september het niet gaat worden!
 

Bakkertje

Forumguru
Gisteren bij de dealer geweest, helaas nog geen inzicht wanneer de auto in productie gaat. Zijn gezicht sprak boekdelen, allen sprak hij het niet uit. Maar uit zijn reactie begreep ik wel dat de beloofde levertijd van eind september het niet gaat worden!

Ik weet niet hoe je de auto hebt samengesteld, maar er zijn nog 2 ambition business octavia's op voorraad in NL: http://skoda.voorraadselectie.nl/C30COM?hideHeader=0
Wellicht kun je er wat mee ;)
 

Rob_02

Nieuw lid
Hi Bakkertje.
bedankt voor de tip, zijn echter niet de juiste uitvoeringen.
combi 1.6 tdi greentech amb.
kleur wit
sunset
audio pack
Bluetooth handsfree carkit met multifunctioneel stuurwiel.

totaal prijs die ik van mijn werkgever(lease) mag uitzoeken.
de uitvoeringen die op voorraad zijn kunnen niet met de zelfde uitrusting aangepast worden omdat ze dan boven de prijs vallen.

ik heb nog naar een elegance uitvoering gekeken, komt echter ook te hoog uit.
:(
 
Bovenaan Onderaan