Levertijd New Octavia 16 TDI

Vandaag weer contact gehad met de Leasemaatschappij,

M'n nieuwe O2C is geproduceerd en heeft een Chassisnummer, staat als het goed is nu op transport na NL.
Na verwachting nog een weekje of 3 wachten tot ik um eindelijk op kan halen.
Moet nog Trekhaak en Hulpveren onder.
 
Hij is geloof ik week 18\19 besteld, dus dan al met al 24/25 weken levertijd.

Hulpveren komen er onder ivm het trekken van caravan en aanhanger, was een advies van de Dealer.
Dat de O2C icm een aanhanger nog wel eens op de drempels wilde klappen, ook meer gelezen op het forum, en gezien ik in een buurt woon waar er veel van zijn leek me het niet on verstandig :tongue:
 

ghostbuster

Nieuw lid
de mijne is week 27 besteld dus vandaar dat het ook nog even gaat duren ben ik bang,
ik krijg er wel een trekhaak onder, ( ivm een vouwwagen ) maar de dealer heeft me niets gezegt over hulpveren
 

ghostbuster

Nieuw lid
ja die ken ik, maar mijn huidige auto, ( megane verlaagt, lpg tank/trekhaak raakt de grond als als ik er in me eentje in zit, en voor de grapjassen hier, zo zwaar ben ik niet.
ik denk zelf altijd als je je aan de voorgeschreven kogeldruk houd is het niet zo'n probleem , nu weegt een vouwwagen natuurlijk minder dan bijv een aanhanger met zand
 
Naja ik moet eerlijk bekennen heb een O2C gehad als vervangend vervoer zonder trekhaak dan wel maar heb ik 2 man achter in met een goed vol geladen kofferbak paar kratjes bier een paar weekendtassen ook het gevoel gehad dat hij al over was. Dus met een vouwwagen weet ik het ook niet. Het was een adviespunt van de dealer vandaar dat ik het gedaan heb. Kost mij niets meer in de bijtelling en de lease scheelde het ook niet veel
 
En zo gaat het toch in eens een stuk sneller als verwacht. Vanmorgen een Belletje gehad van HK in Enschede dat mijn auto binnen is gekomen en dat ik hem Woensdag AS al op kan halen :)
 
zojuist gehoord dat mijn O2 11-10-2011 besteld is en verwachte levertijd 06-01-2012 is ..dat is wel erg kort vergeleken met wat hier allemaal op t forum te lezen is
 

Superb 1.8tsi

Nieuw lid
mijn broer heeft een Octavia 16CRTDI greenline op 27-09-2011 bestelt en verwachte levertijd rond half december week 50-51
mijn SuperB II ook toen besteld en die is verwacht rond 09/11/11 week 45-46
Ik vind dit ook kort vergeleken met de andere berichten
 

foex

Nieuw lid
Bijna binnen...

I.v.m. geplande vakantie nog eens gebeld met de dealer. Productieweek staat nog steeds op week 38 met als kenmerk 'definitief'. Met vervolgens 2 weken transport en rijklaar maken zou ik hem in week 40/41 ontvangen wat betekent een totale levertijd van 22/23 weken (besteld in week 18).

Auto is inderdaad week 38 geproduceerd en vorige week donderdag (week 40 aangekomen bij de dealer). Aanstaande donderdag kan ik hem ophalen.

Alles bij elkaar een levertijd van 24 weken. Het heeft even geduurd...
 

Rob_02

Nieuw lid
Afgelopen maandag (19-9) kreeg ik het bericht dat ik al wist, :icon_smile_dead: de auto komt later, het wordt niet eind september maar begin november. Wk 42 in productie en dan vervoer en klaar maken nog. Wij zijn benieuwd!:icon_smile_question

Zo het hoge woord is er uit. Gisteren zelf maar weer eens langs de dealer geweest, en na enig wachten kreeg ik het verlossende woord. De auto is in productie:)!
Eerder had de dealer aangegeven dat ik op 1 nov de erin zou rijden. In eerste instantie kon ik de auto op 4 nov. ophalen. Uiteindelijk kan ik hem nu op 31-10 ophalen.
Na 2 1/2 jaar in een seat cordoba(1.9 tdi) uit 2008 zie ik er naar uit om deze auto te gaan rijden, zodat het rijgenot een stuk aangenamer gaat worden. Ik ben alleen bang dat de 1.6 tegen gaat vallen.
Deze auto ga ik per januari privé rijden (nu past het hele gezin en hond erin) en dus ben ik van de km registratie af:smiley29:.
 

thomaserati

Nieuw lid
Hier inmiddels ook nieuws. Bestelde auto (zie hieronder) is binnen, nu nog alle extra's en leer monteren en dan met een week of 2 eindelijk ophalen. Kan niet wachten!!!


Ook ik heb een octavia besteld. Besteld in mei, levertijd toen max 3 maanden. Inmiddels opgelopen naar eind oktober, begin november (en dan moet het leer er nog in...).

Maar goed, we wachten rustig af. Gaat om de volgende Octavia:

Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech

Black magicpearl

met daarbijde volgende opties:

Scheidingsnetachter achterbank
Mobile device interface, aansluiting voor externe media-opslag
Stoelverwarming op voorstoelen
Metallic lak
Sunset, extra donker getinte ramen achter
4816 Mustang, lederen bekleding
MDI Kabel Ipod
Velgen 17" Pallas
Rubber kofferbakmat
mObridge BT carkit incl zwanenhalsmicrofoon
Uitlaatsierstuk (FDC 620.001)
Dorpellijsten (KDA 600 002)
Dubbele bodem kofferbak
Levering zonder type aanduiding

De EleganceBL is al redelijk compleet, maar met deze opties volgens mij helemaal mooicompleet toch?

pffff, nu maar hopen dat het snel eind oktober is....










 

kupper

Nieuw lid
Het kan blijkbaar ook anders.
Week 38 daadwerkelijk besteld. Week 44 ophalen, zaterdag.

Octavia, 2.0TDI, DSG, Laurin & klement
Productie week 42 en eind week 42 bij de dealer.
Het is dat er nog wat extra accesoires in/op gaan, anders kon ik nu al rond tuffen.
Het is blijkbaar erg afhankelijk van de motor hoe snel hij geproduceerd kan worden.
 

thomaserati

Nieuw lid
Met name de 20% bijtellers schijnen erg lastig leverbaar te zijn...dat verklaard meteen ook jouw vlotte levering. Mooi toch (voor jou dan)?
 

Maka

Lid
De in week 20 bestelde Octavia is afgelopen donderdag afgeleverd. (moet signature nog aanpassen). Rijdt fantastisch :)
 
Bovenaan Onderaan