Levertijd Octavia Combi 1.2TSI

Top. Ziet er goed uit.
Dank voor de snelle actie/reactie.

Als ik dit zie ben ik ook weer erg blij met de keuze van de kleur.

Dan the man

Nieuw lid
geloof me in het "echie" is het echt een hele mooie kleur (mooier dan ik had verwacht) en beter dan dat "bouwvakker" zwart ! Heb nu al 2 dagen gehoord wat een mooie kleur (terwijl ik de kleur van internet heb gehaald en de auto pas gisteren echt zag - goede gok)

D

Deleted member 3195

:489: Hele mooie kleur over ongeveer twee weken moet die bij mij ook in het bezit zijn :2133:

rikjan

Lid
Ik kreeg vandaag een brief waarin stond dat de levertijd met 2 weken is toegenomen. Ipv 25 juni nu 9 juli. Balen!

lock

Actief lid
Ik kreeg vandaag een brief waarin stond dat de levertijd met 2 weken is toegenomen. Ipv 25 juni nu 9 juli. Balen!

Wat mij opviel is dat de mijne in de week van 25 juni gemaakt wordt. en levering dan ook 2 weken later is.
Zo is er nog één op het forum.
Zullen ze de trailer vol willen hebben.

ebmc

Lid
Mijn Occie wordt inderdaad ook pas in week 25 gebouwd. Dit is 3-4 weken later dan verwacht. Heb wel een 1.6 itt de 1.2 waar het over gaat in dit draadje.

bobby45

Actief lid
Ik heb een 1.4 tsi bestelt omdat de auto die op mij wachten door in brekers leeg geroofd was.
Ze hadden 6 auto’s de navigatie en airbags uit gehaald.
Met het in klimmen hebben ze zich afgezet tegen de voor deur.
Moest we 1100 bij betalen ,maar ja hoef hem ook niet te tunen.
Ook kan deze later op lpg zetten.

Nu nog 2 weken.

lock

Actief lid
Ik heb een 1.4 tsi bestelt omdat de auto die op mij wachten door in brekers leeg geroofd was.
Ze hadden 6 auto’s de navigatie en airbags uit gehaald.
Met het in klimmen hebben ze zich afgezet tegen de voor deur.
Moest we 1100 bij betalen ,maar ja hoef hem ook niet te tunen.
Ook kan deze later op lpg zetten.

Nu nog 2 weken.
ik volg het ff niet,

bobby45

Actief lid
Bij de dealer is ingebroken er zijn 6 navigatie systemen met geweld uit de auto,s gehaald.
Daar zat ook mijn auto bij.
Als de schade ,zij ruit en navigatie er weer in moet zijn we gouw 2 week verder.
Ook moet hij naar de spuiter, voor de deuk in de deur.
dus dacht ik als ik nu een 1.4 tsi koop extra 1100 euro hoef ik hem niet te tunen.
deze blokken lopen ook op gas lpg dat kost 2400 euro ik rij zo,n 25000 per jaar.
trek zo nu en dan een caravan.

zo duidelijk?

Wasmachineman

Forumguru
Maar je had dus een 1.2 besteld en mag die laten staan omdat er schade op zit. Maar dan moet je dus wel een 1.4 kopen !
Enne...de 1.4 is ook te tunen waarschijnlijk ?:yeah:

ebmc

Lid
Hoe weten jullie eigenlijk wanneer de auto gebouwd en geleverd wordt? Is dat ergens op te vragen?

Gewoon opvragen bij de dealer waar je de wagen hebt besteld.
Indien lease, opvragen bij de dealer waar hij wordt uitgeleverd.
Deze kunnen voor je kijken wanneer de auto wordt geproduceerd.

corsaar

Senior Member
Zeer eenvoudig (de dealer)inloggen bij Pon en de bestelstates opvragen.
Bovendien krijgt hij bij de bestelling een formulier met geplande
productieweek en controlle of alles juist is ingevoerd.
Voorts is wekelijks te volgen hoe het met de voortgang staat.

rweersch

Actief lid
Ja, dat zou helemaal ideaal zijn :)

Ik ga eens met de dealer bellen. Toch wel interessant om te weten wanneer m'n O2 in elkaar wordt geschroefd (gelast/geplakt e.d. ;) ).

Bovenaan Onderaan