Auto Hoogenboom Spijkenisse ( EX Vepreda Auto-Studio )

fredie

Nieuw lid
Vepredea Spijkenisse Klasse!!!!

:xyxthumbs:Ongelooflijk, dit verwacht je eigenlijk niet: Na veel problemen met Rijnwoud Rotterdam heb ik besloten daar noooooit meer te komen. Aankoop van een lease auto ligt daar aan ten grondslag. Ik bespaar jullie alle details.
Maar hou het maar op een listig truukje van de verkoper om uiteindelijk een auto te leveren zonder de beloofde extras.

Gelukkig terecht gekomen bij VEPREDA SPIJKENISSE :worshippy:, daar gaat de auto absoluut in onderhoud. Enige maanden geleden door hun een I-pod kabel laten aansluiten. In eerste instantie afgesproken dat deze aangelsoten zou worden op de aux om zodoende als externe "CD" speler te laten fungeren. Helaas er ging iets fout. Moest lang wachten. vervolgens hebben zij een FM ontvanger universeel voor een ipod in de auto geplaatst met een cradle. Dit was niet de bedoeling. Ik vondt het jammer maar geen fuss over gemaakt immers ik was tevreden.
Toch voelde te chef werkplaats zich er niet lekker bij en wat schetst mijn verbazing. Vandaag na zeker 4 maanden belden ze mij op of ik toch nog interesse had in het laten plaatsen van een juiste kabel aangesloten op de radio. Natuurlijk zei ik ja, en bescheidden als ik ben vroeg ik of er extra kosten mee gepaard waren. Na een paar minuten belde hij weer terug en zei dat het een minimaal bedrag was en dat zij dit voor hun rekening zouden nemen.

Meteen een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Niet te geloven, ze zijn er kennelijk nog. Deze dealer heeft bij mij een dikke streep voor!!!
Dat kan ik echt niet zeggen van Rijnwoud. :407:

Fabia

† In Memoriam
Je bent niet de enige die klaagt over Rijnwoud. Daarom heb ik mijn nieuwe Fabja gekocht bij Van Loon in Gouda en dat is een super dealer. Dus het kan wel, het is gewoon een kwestie van de juiste mentaliteit en instelling.

Hetzer

Forumguru
@fredie, er stond al een Topic over Vepreda, maar maakt niet uit, ik kom al 6 jaar bij Vepreda en nog steeds met veeeeeeeeel plezier ze zijn daar echt top, en dat is mede door toe doen van de eigenaar Hans Evers, mijn huidige Roomster heb ik bij Rijnwoud gekocht omdat Vepreda niet zo'n zelfde jonge Roomster had staan, dus dan houd het al gauw op'.
Ik ben overigens wel goed en prettig geholpen bij de koop van mijn Roomster door Alexander van Rijnwoud echt een spontane verkoper, maar mijn onderhoud gaat echt weer naar Vepreda, gewoon omdat zij bij mij ook een streepje voor hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fabia

† In Memoriam
Zal Rijnwoud wel niet blij mee zijn. Zo verdienen ze niks aan ons, mijn auto is gekocht en in onderhoud bij Van Loon Gouda.

LenK

Forumguru
Mijn ervaringen met Rijnwoud zijn kort (verkoop) maar wel zeer positief geweest.
Mijn garantie zaken heb ik bij Nieuwkoop laten doen (k*t garage), is dicht bij mijn werk, maar ik gun ze daar geen cent.
En onderhoud heb ik nog niet laten doen. Was erg content met Autowolstad, maar daar is het eea veranderd dus of het daar nu nog rozen en manen is dat is de vraag.

Hetzer

Forumguru
:xyxthumbs:Ongelooflijk, dit verwacht je eigenlijk niet: Na veel problemen met Rijnwoud Rotterdam heb ik besloten daar noooooit meer te komen. Aankoop van een lease auto ligt daar aan ten grondslag. Ik bespaar jullie alle details.
Maar hou het maar op een listig truukje van de verkoper om uiteindelijk een auto te leveren zonder de beloofde extras.

Gelukkig terecht gekomen bij VEPREDA SPIJKENISSE :worshippy:, daar gaat de auto absoluut in onderhoud. Enige maanden geleden door hun een I-pod kabel laten aansluiten. In eerste instantie afgesproken dat deze aangelsoten zou worden op de aux om zodoende als externe "CD" speler te laten fungeren. Helaas er ging iets fout. Moest lang wachten. vervolgens hebben zij een FM ontvanger universeel voor een ipod in de auto geplaatst met een cradle. Dit was niet de bedoeling. Ik vondt het jammer maar geen fuss over gemaakt immers ik was tevreden.
Toch voelde te chef werkplaats zich er niet lekker bij en wat schetst mijn verbazing. Vandaag na zeker 4 maanden belden ze mij op of ik toch nog interesse had in het laten plaatsen van een juiste kabel aangesloten op de radio. Natuurlijk zei ik ja, en bescheidden als ik ben vroeg ik of er extra kosten mee gepaard waren. Na een paar minuten belde hij weer terug en zei dat het een minimaal bedrag was en dat zij dit voor hun rekening zouden nemen.

Meteen een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Niet te geloven, ze zijn er kennelijk nog. Deze dealer heeft bij mij een dikke streep voor!!!
Dat kan ik echt niet zeggen van Rijnwoud. :407:

Dit zegt weer genoeg http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?p=68134#post68134

Gisteren heb ik mijn nieuwe O2 opgehaald bij Veprada en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en klantvriendelijkheid van dit bedrijf.

louigi58

Senior Member
Vepreda auto studio ervaringen.
Ik kocht in sept-2007 een O2 2.0 TDI DSG bij Vepreda, nette aflevering met mooie bos bloemen voor mijn vrouw. In jan 2008 ging mijn EGR klep defect kosten onderdeel € 325,- , via de plaatselijke VW dealer geconstateerd. Aangezien ik in Limburg woon en de afstand naar Verpreda ca. 185 km bedragen maar even contact opgenomen met Vepreda, ik had nl 1 jaar garantie. Na overleg met directeur Hans Evers, kon ik de auto bij onze plaatselijke Skoda Dealer laten repareren en de rekening is van de plaatselijke dealer rechtstreeks naar Vepreda gegaan. Kortom super service, scheelde mij toch maar een rit van 185 km enkele reis.

Bothje

Heel gewoon lid
Naast dat deze dealer vaak de deuren wagenwijd voor dit forum openzet, heeft hij ook een op de actualiteit ge-ente humor.
Vond op hun site deze unieke:

Bijlagen

• skoda_vepreda-reces.jpg
    skoda_vepreda-reces.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 114

Fabia

† In Memoriam
Humor, prachtig gedaan. Misschien koop ik mijn volgende Skoda wel bij ze. Ze zijn erg toegewijd aan Skoda.

Hetzer

Forumguru
Tja, wat moet ik zeggen, ik hoorde van Hans dat hij dit jaar nu al weer op een record aantal qua verkopen zit, en nu is het jaar nog niet eens voorbij!

Hetzer

Forumguru
Hulde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vepreda autostudio

Vandaag met de fabia naar de garage geweest om mijn olie op peil te laten zetten , werd door Richard geholpen ging een liter olie bij en dat koste me niets . Bedankt voor deze service . :xyxthumbs:

Hetzer

Forumguru
Ook tot dusver, verloopt de verkoop bij Vepreda weer goed, ze zijn dus ook weer in de race voor Skoda Best Dealer....
zo krijgt de dealer al veel punten voor de verkoop van nieuwe modellen, ook telt de service en klantvriendelijkheid ( een sterk punt bij Vepreda ) weer zwaar mee.

Als er nog meer mensen tevreden zijn over de service van Hans evers en zijn team, kun je als https://www.verrassendskoda.nl/ lid, zorgen dat je in jouw menu, Vepreda instelt als "huis" dealer, voor elk VerrassendSkoda lid krijgt de dealer ook weer punten. Zo kan Vepreda misschien volgens jaar, voor derde keer Dealer van het jaar worden, en hebben wij misschien weer een feestje:489:

Voor ons voelde het niet zo goed.

Wij zijn ook bij deze dealer geweest, maar voor ons voelde het niet zo goed aan.

Vandaar dat wij onze Yeti elders hebben aangeschaft.

Nou Maarten, het is alweer een tijdje geleden, vandaar dat ik me niet alle details meer kan herinneren, maar ik weet nog wel dat we een erg slechte inruilprijs voor onze auto terug kregen (er was ook verder niet over te onderhandelen) en dat de rest eromheen voor ons (zowel mijn man als mij) niet goed aanvoelde.

En uiteindelijk zijn dat 2 heel belangrijke dingen.

Bovenaan Onderaan