Zekers....helemaal mijn ding. Jij dadelijk dan ook gewoon een gouden tand....petje schuin op en groot gouden kruis om de nek heRamkraakwagens zijn meer jouw ding hé![]()
Is nog niet echt een move, eerder een gedachtegang![]()
Zekers....helemaal mijn ding. Jij dadelijk dan ook gewoon een gouden tand....petje schuin op en groot gouden kruis om de nek heRamkraakwagens zijn meer jouw ding hé![]()
Is nog niet echt een move, eerder een gedachtegang![]()
Die is in algemeen bruin........Schijtkleur
@Captain Hook we gaan nog overeen komen
Zal er wss niet in zitten .. heb nogal een jaloerse partner (die ketting is heel kort hoor)Ik zou zeggen, spreek eens met elkaar af. Misschien hebben jullie wel meer overeenkomsten dan je zou denken.
tja, als @JeSko het de voorbije weken wat laat afweten, maar er toch andere animo zijnWat een heerlijk topic is dit toch![]()
De M3 is ook een knappe bak hoorAls ik het me kon veroorloven, had er al een RR voor de deur gestaan.
Ik zeg DOEN. De weinige kilometers die je rijdt, rijd je dan wel in een knappe bak.
Schijt hebben aan een ander is veel gezegd, maar zeker tov een forum doe ik uiteraard wel mijn eigen zin. Maar waardevolle input/inzichten zijn altijd welkom. Vandaar ook dat ik mijn gedachten graag deelSchijt hebben aan wat een ander ervan vindt.
UiteraardEn je kunt hem altijd over een jaartje weer vervangen toch?![]()
is een BMW dan betrouwbaar? Niet langer dan 1j met een BMW gereden.Ben wel bang dat ze qua betrouwbaarheid minder scoren dan een BMW.