Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
@Captain Hook we gaan nog overeen komen ;)

Btw, zag ik jouw review hoe verschrikkelijk je de zwarte lak vindt van jouwe Kuga. 1 oplossing en echt wel een serieuze oplossing : een keramische coating opzetten. Vloekte vroeger ook met de zwarte tesla (en dat is zelf uni lak). Mijn broer heeft er een coating opgezet en sindsdien 0.0 ergernis. Vuil plakt er niet meer zo goed aan, afwassen is een fluitje van een cent, blijft langer properder … echt top.

De M3 staat gepland om in september een coating te krijgen … zal het nodig nodig zijn ?? :deuk: Tanzanite bleu is ook wel gelijkaardige aan zwart. Schijtkleur om te onderhouden maar ooooo zooooo mooi als het vers gewassen is.

EdwardP

Senior Member
Wat een heerlijk topic is dit toch :jaja:
Als ik het me kon veroorloven, had er al een RR voor de deur gestaan.
Ik zeg DOEN. De weinige kilometers die je rijdt, rijd je dan wel in een knappe bak.
Schijt hebben aan wat een ander ervan vindt.
En je kunt hem altijd over een jaartje weer vervangen toch? :ROFLMAO:

Ben wel bang dat ze qua betrouwbaarheid minder scoren dan een BMW.

leon-cupra

Forumguru
Wat een heerlijk topic is dit toch :jaja:
tja, als @JeSko het de voorbije weken wat laat afweten, maar er toch andere animo zijn :deuk:
Als ik het me kon veroorloven, had er al een RR voor de deur gestaan.
Ik zeg DOEN. De weinige kilometers die je rijdt, rijd je dan wel in een knappe bak.
De M3 is ook een knappe bak hoor ;)
Schijt hebben aan wat een ander ervan vindt.
Schijt hebben aan een ander is veel gezegd, maar zeker tov een forum doe ik uiteraard wel mijn eigen zin. Maar waardevolle input/inzichten zijn altijd welkom. Vandaar ook dat ik mijn gedachten graag deel ;)
En je kunt hem altijd over een jaartje weer vervangen toch? :ROFLMAO:
Uiteraard :deuk:
Genoeg andere leuke modellen nog te ontdekken :maakmegek:
Ben wel bang dat ze qua betrouwbaarheid minder scoren dan een BMW.
is een BMW dan betrouwbaar? Niet langer dan 1j met een BMW gereden. :maakmegek:

Is wel iets , als het er ooit van komt, waar ik mij toch eerst ga in verdiepen. Weet inderdaad van het niet al te betrouwbare karakter van een RR maja, van een Tesla circuleren ook genoeg negatieve aannames, terwijl ik super tevreden ben van mijn Tesla.:arghh:

leon-cupra

Forumguru
@skodaroomy , gewoon doen is misschien iets te gemakkelijk gezegd ;)

Misschien eens zaterdag naar een handelaar in onze buurt te gaan die er een paar staan heeft. Al eens zien wat de M3 naar inruil doet en of ze geïnteresseerd zijn bij een overname van twee wagens (M3+tesla). Dan gaan we snel zien hoe realistisch het allemaal gaat zijn. Ondanks een RR binnen de mogelijkheden ligt, is het ook niet de bedoeling om een hele smak geld er tegenaan te gooien, dat is het hem ook niet waard.

En wat kom ik nu heel regelmatig tegen onder baan ... een RR :maakmegek:

Bovenaan Onderaan