vandaag nog toevallig over gehad met een collega die alsook autoliefhebber is. Telkens hij mijn hoofd ziet is het van 'jouw M3 nog niet weg doen vooraleer ik er eens hebben mee mogen meerijden hé'En gezien alle posts en discussies over je M3 denk ik dat een dergelijke luxe en comfortabele auto veel beter bij je behoeftes aansluit.
Weet dat niet. De hogere zitpositie is wel een fijn gegeven (ondervonden vanuit de Tesla), maar daarmee verdwijnt ook grotendeels het sportief rijden (je hoeft echter niet hard te rijden om sportief te rijden). Zo een RR is zeker niet de wagen waar ik plots 10 jaar mee zou rijden maar gezien de financiële mogelijkheden, wel eentje leuk om eens gehad te hebben. De ideale wagen voor mij zal waarschijnlijk nog moeten gemaakt worden.denk ik dat een dergelijke luxe en comfortabele auto veel beter bij je behoeftes aansluit
er is nog niets definitief hé en ook , 2 wagens weg doen voor een duurdere wagen, zo slim is dat ook nietTen eerste een hele goede keus om 2 auto’s weg te doen en er 1 voor terug te nemen. Immers nu staat er 1 stil wat imo zonde is. (Dan spreek ik niet over de Tesla).
no clue. En is ook iets wat mij niet echt interesseert. Weet jij iemand die met een RR gaat offroaden? Zie 99.9% van de eigenaars dat niet doen met hun RR of het moest in de woestijn zijn daar in Dubai.Is de RR 4x4 is met high en low gearing? Daar zijn ook speciale terreinen voor om lekker off road je auto uit te kunnen leven.
in zo een fantastische VW passat variant 1.5tsi handbak. Rijden er alletwee absoluut niet graag mee, maja , is een bedrijfswagen van haar werk en bij het kiezen van een wagen is het te kiezen uit een vaste lijst (k*tregelingen zeker aangezien de superb verdwenen is uit de lijst). Vorige was een Superb waar we allebei laaiend enthousiast over waren, de Passat ... tja ... madam zou hem graag tegen de muur of een boom plakken maja, gaan dat niet doen voor risico van eigen lichaam. Vandaar ook, ook al is het financieel minder interessant, dat dit de laatste firmawagen wordt voor haar. Daarna terug eigen keuze. Zeker ook als we zien wat er nu op de lijst staat en tegen welke kost ...Vraagje, waar rijd je vrouw nu dan in? Heeft ze haar eigen auto? Je hebt het vast al eens verteld maar ik weet het niet meer.
klopt. slinger regelmatig van het ene uiterste naar het andere. Denk dat het typerend is voor mijn keuze. Zie dat bij nog veel andere of forums.Da's een verrassende optie - en tegelijk ook niet.
zeggen ze toch ... alleen vind ik daar zeer weinig over. Je leest ook alleen maar meningen van niet-eigenaars ... eigenaars van een RR hoor je weinig op forums ... mss logisch aangezien ze veel moeten werkenAlleen - hadden die dingen niet heel veel betrouwbaarheidsissues, met gepeperde rekeningen als gevolg?
als jij een RS3 koopt, dan zal ik een RR kopenDOEN !!
de RR sport is ook een optie, maar die achterkant vind ik niet echt "waawww". Is financieel wel een betere keuze en rijdt naar het schijnt ook wel een tikkeltje 'sportiever' dan een gewone RR.Die RR is wel heel dik, mij vallen ze ook telkens op, X5, RR of Q8 vind ik zo'n mega dikke SUV's.
Je hoeft het niet te snappen. Is menselijk dat je niet alles begrijptIk snap er werkelijk helemaal niks meer van...
Een Range Rover om, wederom, nauwelijks mee te gaan rijden.
Schiet mij maar lek.![]()
Waarom? Omdat ik bepaalde zaken in het leven kan realiseren die een ander niet kan? Omdat ik anders in het leven sta dan jij?Heel voorzichtige opmerking: wordt het niet eens tijd om professionele (praat)hulp in te schakelen?
snap @Captain Hook uiteraard wel. Zelfs met 1 wagen zal er maar max 5k/jaar gereden worden. Dat is gezien het kaliber van de wagens die op de oprit staan en er ooit zullen komen uiteraard zonde. Maja, ga daarvoor mijn dromen niet latenIk begreep juist dat die wel gebruikt zal worden! Tesla+M3 weg en RR ervoor terug. Maar kan zijn dat ik een cursus begrijpend lezen nodig heb.
Doe het dan gelijk goed fout:
![]()
Behold the Overfinch 'Velocity Edition' for 2025
Need to spend another £100,000 on a Range Rover? Overfinch has just the upgrade packagewww.pistonheads.com
![]()
Zeker. Wat is daar mis mee?en eigenlijk nog beter, zou 90% van mijn kilometers met de fiets kunnen doen.![]()
dit in de eerste reactie nog niet gelezen, had je achteraf aangepast.Ik bespeur hier een schreeuw om aandacht.![]()
heb jij in een brochure van een nieuwe wagen als gelezen dat je minimaal x-aantal kilometers moet rijden met een wagen? Dacht het niet.Ik geef slechts aan dat, daar waar die auto dus voor gemaakt wordt: rijden dus. Nauwelijks tot z'n recht komt.
Dat is een imago dat jij en anderen er dan op kleeft. Heb nog nooit een wagen gekocht omdat de buurman hem tof vindt of om de buurman zijn ogen uit te steken. Uiteraard heeft een RR een bepaalde status (zo wordt het beeld ook door heel veel media opgehangen) maar dat is voor mij niet de hoofdreden om HEEL MISSCHIEN zo een wagen te kopen.Even afgezien van het 'imago' wat er zo'n Range Rover kleeft... Zo van 'kijk mij eens'. Tja, daar ben ik dus veel te nuchter voor.