Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZeroNRG

Senior Member
niet alleen dat Fabia :grin:
rest ga ik niet meer verklappen, hehe.

Ach zo geheimzinnig is het allemaal niet, alleen de gedachten van bepaalde mensen ;)
 

nemo

Senior Member
niet alleen dat Fabia :grin:
rest ga ik niet meer verklappen, hehe.

Ach zo geheimzinnig is het allemaal niet, alleen de gedachten van bepaalde mensen ;)

Ja joh ik lag me rot hier. :1761:het blijft gewoon tussen ons het Zero?

(ik zag afgelopen week een kenteken met ZN-RG of het leek er heel erg op, moest meteen aan jou denken)
 

Hetzer

Forumguru
Ik vraag me meer af hoeveel er daadwerkelijk gaan komen, er zijn nog een aantal mensen met (?), als je de eraf haalt en iedereen komt, dan hebben we toch een ardig aantal, dan word dit de grootste forum meeting ooit.

p.s startpost moet weer aangepast worden JasperNl komt definitief niet en kan van de lijst af, en willywortel moet op de lijst gezet worden.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik ben wel benieuwd, dit wordt mijn eerste meeting! Toen ik net lid was, was er een meetin gin Oost-Voorne, maar toen kon ik niet (en wist ik nog niet hoe nuttig en gezellig dit forum was) :grin: Ik heb er zin in!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik ben wel benieuwd, dit wordt mijn eerste meeting! Toen ik net lid was, was er een meetin gin Oost-Voorne, maar toen kon ik niet (en wist ik nog niet hoe nuttig en gezellig dit forum was) :grin: Ik heb er zin in!
Dat was mijn eerste, en gelijk een klapper...............:xyxthumbs:
 

nemo

Senior Member
Ik ben wel benieuwd, dit wordt mijn eerste meeting! Toen ik net lid was, was er een meetin gin Oost-Voorne, maar toen kon ik niet (en wist ik nog niet hoe nuttig en gezellig dit forum was) :grin: Ik heb er zin in!

Het wordt ook mijn debuut als meetingdeelnemer. Ik ben benieuwd! Ik denk dat het wel raar is want (ik heb het al eerder genoemd) je weet helemaal niet wie wie is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan