Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Haha hoogtepunt van het jaar :crazy:
Natuurlijk heb ik er ook zin in :cheer: maar mijn hoogtepunt van het jaar wordt vermoedelijk iets met 2 wielen dat ik morgen op ga halen. Misschien kom ik wel met 2 wielen naar de meeting :grin:


Dat mag dan wel maarrrrr dan wel skodalogo's op de benzinetank plakken !
Ennnn een NEMO sticker op het spatbord !!
Anders wordt je door de organisatie zo weg gestuurd hoor !! :D
 

nemo

Senior Member
Dat mag dan wel maarrrrr dan wel skodalogo's op de benzinetank plakken !
Ennnn een NEMO sticker op het spatbord !!
Anders wordt je door de organisatie zo weg gestuurd hoor !! :D

Er zit al een M-F sticker op de kentekenplaat. Genoeg stickers voorlopig.
 

Glenn

Actief lid
en als er iemand een paar speciaale foto’s wil vraag het maar .

IMG_4292.jpg


nog een paar vb.

http://users.telenet.be/gtsite/Nieuwe map/IMG_4289.jpg

http://users.telenet.be/gtsite/Nieuwe map/IMG_4285.jpg
 

MarcoO2

Forumguru
Dat zijn inderdaad foto's vanuit een ongebruikelijke hoek, leuk! Ik zal mijn auto keurig netjes maken voor de meeting, dan mag je helemaal los! :grin:
 

nemo

Senior Member
Dat zijn inderdaad foto's vanuit een ongebruikelijke hoek, leuk! Ik zal mijn auto keurig netjes maken voor de meeting, dan mag je helemaal los! :grin:

Hey marco mooie afbeelding als handtekening!

Glenn, wat is je auto schoon :) en mooie bekleding!!
 

MarcoO2

Forumguru
Thanx! Het kostte wat moeite en ik had wat hulp nodig, maar het resultaat is er!

Als ik heel erg veel energie over heb, ga ik mijn auto misschien ook zo schoon proberen te maken voor de meeting... maar... ik ben bang dat het niet zo netjes wordt als die van Glenn!
 

JeeWee

Actief lid
Haha hoogtepunt van het jaar :crazy:
Natuurlijk heb ik er ook zin in maar mijn hoogtepunt van het jaar wordt vermoedelijk iets met 2 wielen dat ik morgen op ga halen. Misschien kom ik wel met 2 wielen naar de meeting

Hoezo, heb jij dan een trekhaak met aanhanger tot je beschikking? Effe uit het blote hoofd zou jouw SKODA toch onderdeel van een demonstratie zijn op 18 april? Anders moeten we maar eens de Amerikaanse variant van 'demo' (dreig, dreig) op jouw motor loslaten ;)

Natuurlijk wil ik ook graag zien wie er achter 'Nemo' schuilgaat, maar misschien kun je dan beter je helm ophouden ;)
 

nemo

Senior Member
Hoezo, heb jij dan een trekhaak met aanhanger tot je beschikking? Effe uit het blote hoofd zou jouw SKODA toch onderdeel van een demonstratie zijn op 18 april? Anders moeten we maar eens de Amerikaanse variant van 'demo' (dreig, dreig) op jouw motor loslaten ;)

Natuurlijk wil ik ook graag zien wie er achter 'Nemo' schuilgaat, maar misschien kun je dan beter je helm ophouden ;)

Als ik met de aanhanger zou komen zouden het 4+2+2 wielen zijn ;)

Natuurlijk kom ik met de auto. Anders gaat mijn haar door de helm door de war.
 

ZeroNRG

Senior Member
nou... het heeft even wat tijd gekost maar ik ben ook weer in de house, redelijk druk geweest ook bij mijn terugkeer op mn werk dus sindsdien eigenlijk alleen maar ff snel kunnen kijken op het forum.

vorige week vrijdagochtend stapte ik wat ongelukkig in de auto, een knurft die blijkbaar naast mijn auto heeft geparkeerd heeft me een cadeau achtergelaten.

op het portier achter de bijrijder zit een geweldige kras van +/- 45cm, lekker begin van de dag dus. (ach leaseauto dus mag niet klagen, maar zat me wel even hoog)

Even langs het schadeherstelbedrijf (alweer CARe) en conclusie is dus dat het portier er helemaal uit mag en dat de deur opnieuw gespoten moet worden=auto 3 dagen kwijt

Hopelijk heb ik hem op 1 april weer terug (geen grap) en is dan alles opgelost.

Verder heb ik zin@ de meeting :)
 

nemo

Senior Member
nou... het heeft even wat tijd gekost maar ik ben ook weer in de house, redelijk druk geweest ook bij mijn terugkeer op mn werk dus sindsdien eigenlijk alleen maar ff snel kunnen kijken op het forum.

vorige week vrijdagochtend stapte ik wat ongelukkig in de auto, een knurft die blijkbaar naast mijn auto heeft geparkeerd heeft me een cadeau achtergelaten.

op het portier achter de bijrijder zit een geweldige kras van +/- 45cm, lekker begin van de dag dus. (ach leaseauto dus mag niet klagen, maar zat me wel even hoog)

Even langs het schadeherstelbedrijf (alweer CARe) en conclusie is dus dat het portier er helemaal uit mag en dat de deur opnieuw gespoten moet worden=auto 3 dagen kwijt

Hopelijk heb ik hem op 1 april weer terug (geen grap) en is dan alles opgelost.

Verder heb ik zin@ de meeting :)

Vervelend joh van je schade!! Gelukkig is het wel voor de meeting gerepareerd. Heb je dat stickervel nog van de vorige meeting?
 

ZeroNRG

Senior Member
Je blijft wel pech houden zeg met je wagen.

Nog nergens trouwfoto's gesignaleerd, zijn ze al klaar?

Toevallig gisteren een belletje gehad van de fotograaf, zaterdag eerst eens het boek ophalen :) Eerst maar eens zelf de foto's bekoekeloeren, daarna zal ik er een paar plaatsen
 

Rolle

Senior Member
Denk het ook of anders de x-aantal pagina's van de vorige forum meeting gaan doorspitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan