Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten

Forumguru
Morgen, zondag 29 maart 2009 om 02:00 uur gaat hij één uur vooruit!

DE DATA

Zomertijd
Als het zomertijd wordt gaat de klok van 2 uur 's nachts naar 3 uur 's nachts, vooruit dus.
 

Fabia

† In Memoriam
Herstel: De klok gaat een uur VOORUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zomertijd_516927c.jpg
 

Ronnie

Forumguru
Jammer, Ik moet mij helaas afmelden voor de MEETING !!
Mijn auto is op dat moment in Zuid-Frankrijk met mijn vrouw erin!!
(en ik wil ook niet in een afgetrapte Jetta verschijnen!!
Dus Falcon of Plaza als je mij even wilt schrappen.......(snif)
 

nemo

Senior Member
2e1zyts.jpg


Nog 17 nachtjes! Ik ben er klaar voor. Xenon is binnen, auto is opgeruimd, mijn lieve Nemo-knuffel ligt op de hoedenplank, moet alleen nog even door de wasstraat maar dat doe ik over 16 nachtjes.
 

Falcon

Donateur
Update!

Vanaf maandag wil ik de inschrijving voor de meeting gaan sluiten. Dit omdat ik aan JD en Plaza moet aangeven hoeveel man/vrouw er komen.

Ik reken 1,5 persoon per auto en kom zo op 60 man die ik verwacht. Mochten dit er iets meer zijn dan is dat niet erg.

Verder kan ik melden dat Red Devil de inbouw gaat doen van Xenonlampen bij Nemo. Joegarms weet namelijk nog niet zeker of hij kan komen op de meeting.

Het adres van de locatie komt van volgende week in de startpost te staan. Al was bij iedereen volgens mij al bekent dat dit www.plazavorden.nl is.
 

nemo

Senior Member
Jaaaaaaa xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon
 

Maarten

Forumguru
Jaaaaaaa xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon

Je zou haast zeggen dat je er naar uit aan het kijken bent....
 

Fabia

† In Memoriam
Nemo blijft na de meeting nog lang wachten tot het donker is voordat ze naar huis rijdt.
 

Falcon

Donateur
Details daarover ga ik van de week invullen met JD. Ik laat hun daar de vrije hand in. Ze hebben ervaring met de VW club. Ze denken alleen dat we nu ongeveer met 45 man komen, maar dat worden er dus "iets" meer. :D

Ook ga ik kijken of het ook mogelijk is om 1,5 uur ervan te maken. Maar nogmaals die invulling laat ik aan JD over.

Van de week dus meer hierover.

Daarnaast zijn Plaza en ik nog bezig om waarschijnlijk het programma nog wat over de hoop te gooien :).. meer hierover wanneer dit wat concreter is.
 

___JC___

Forumguru
Ik heb dr laatst nog een paar uur rondgehangen namelijk terwijl JD de nieuwste 2.0TFSI software aan het kraken was. Maar ik kan je vertelen, het was het wachten waard !!
:super:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan