Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcon

Donateur
Update!

Vanaf maandag wil ik de inschrijving voor de meeting gaan sluiten. Dit omdat ik aan JD en Plaza moet aangeven hoeveel man/vrouw er komen.

Ik reken 1,5 persoon per auto en kom zo op 60 man die ik verwacht. Mochten dit er iets meer zijn dan is dat niet erg.

Verder kan ik melden dat Red Devil de inbouw gaat doen van Xenonlampen bij Nemo. Joegarms weet namelijk nog niet zeker of hij kan komen op de meeting.

Het adres van de locatie komt van volgende week in de startpost te staan. Al was bij iedereen volgens mij al bekent dat dit www.plazavorden.nl is.

nemo

Senior Member
Jaaaaaaa xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon

Maarten

Forumguru
Jaaaaaaa xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon xenon

Je zou haast zeggen dat je er naar uit aan het kijken bent....

Fabia

† In Memoriam
Nemo blijft na de meeting nog lang wachten tot het donker is voordat ze naar huis rijdt.

Falcon

Donateur
Details daarover ga ik van de week invullen met JD. Ik laat hun daar de vrije hand in. Ze hebben ervaring met de VW club. Ze denken alleen dat we nu ongeveer met 45 man komen, maar dat worden er dus "iets" meer. :D

Ook ga ik kijken of het ook mogelijk is om 1,5 uur ervan te maken. Maar nogmaals die invulling laat ik aan JD over.

Van de week dus meer hierover.

Daarnaast zijn Plaza en ik nog bezig om waarschijnlijk het programma nog wat over de hoop te gooien :).. meer hierover wanneer dit wat concreter is.

___JC___

Forumguru
Ik heb dr laatst nog een paar uur rondgehangen namelijk terwijl JD de nieuwste 2.0TFSI software aan het kraken was. Maar ik kan je vertelen, het was het wachten waard !!
:super:

D

Deleted member 1943

kan ik daar niet ff op de vermogensbank ik ben nu wel benieuwd hoeveel porrie die van mij nu extact heeft met dat nieuwe k&n filter

___JC___

Forumguru
kan ik daar niet ff op de vermogensbank ik ben nu wel benieuwd hoeveel porrie die van mij nu extact heeft met dat nieuwe k&n filter

Moet je eerst wel ff met een normale filter op de bank. Anders weet je niet precies hoeveel winst je gehaald hebt door de filter. Ikzelf denk 2pk.
;)

herbiek

Senior Member
Is er al een member met een nieuwe O2 combi die op de meeting in Vorden komt? Misschien dat ik nog kom met onze nieuwe O2 combi kom?

nemo

Senior Member
Is er al een member met een nieuwe O2 combi die op de meeting in Vorden komt? Misschien dat ik nog kom met onze nieuwe O2 combi kom?

Er komen wel veel O2 combi's, weet niet of daar de nieuwe ook al bij zit. Als je het leuk vind kun je je aanmelden, als dat nog kan.

Michel

Forumguru
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik kom, omdat het voor mij al in een redelijk druk weekend plaatsvindt. Als ik kom (en ik zou me t.z.t. nog kunnen inschrijven) dan kom ik uiteraard met mijn gefacelifte Octavia II Hatchback.

Falcon

Donateur
Dan zou ik graag van je morgen willen weten of je komt :).. Helaas moet ik ergens een grens trekken.. maar dat is wel te begrijpen denk ik, toch?

Ik hoor het graag van je!

Michel

Forumguru
@Falcon: Heel begrijpelijk dat je een grens wilt trekken, anders kan er nooit een definitieve reservering worden gekomen. Bij deze mag mijn naam ook op de lijst worden gezet :)

Falcon

Donateur
Super! Ik heb Kensei een privébericht gestuurd om je in de startpost te zetten. Heb ik zelf namelijk geen rechten voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan