Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 1943

kan ik daar niet ff op de vermogensbank ik ben nu wel benieuwd hoeveel porrie die van mij nu extact heeft met dat nieuwe k&n filter
 

___JC___

Forumguru
kan ik daar niet ff op de vermogensbank ik ben nu wel benieuwd hoeveel porrie die van mij nu extact heeft met dat nieuwe k&n filter

Moet je eerst wel ff met een normale filter op de bank. Anders weet je niet precies hoeveel winst je gehaald hebt door de filter. Ikzelf denk 2pk.
;)
 

herbiek

Senior Member
Is er al een member met een nieuwe O2 combi die op de meeting in Vorden komt? Misschien dat ik nog kom met onze nieuwe O2 combi kom?
 

nemo

Senior Member
Is er al een member met een nieuwe O2 combi die op de meeting in Vorden komt? Misschien dat ik nog kom met onze nieuwe O2 combi kom?

Er komen wel veel O2 combi's, weet niet of daar de nieuwe ook al bij zit. Als je het leuk vind kun je je aanmelden, als dat nog kan.
 

Michel

Forumguru
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik kom, omdat het voor mij al in een redelijk druk weekend plaatsvindt. Als ik kom (en ik zou me t.z.t. nog kunnen inschrijven) dan kom ik uiteraard met mijn gefacelifte Octavia II Hatchback.
 

Falcon

Donateur
Dan zou ik graag van je morgen willen weten of je komt :).. Helaas moet ik ergens een grens trekken.. maar dat is wel te begrijpen denk ik, toch?

Ik hoor het graag van je!
 

Michel

Forumguru
@Falcon: Heel begrijpelijk dat je een grens wilt trekken, anders kan er nooit een definitieve reservering worden gekomen. Bij deze mag mijn naam ook op de lijst worden gezet :)
 

Falcon

Donateur
Super! Ik heb Kensei een privébericht gestuurd om je in de startpost te zetten. Heb ik zelf namelijk geen rechten voor.
 

Rolle

Senior Member
Ik bedoelde eigenlijk politiebegeleiding om de route af te zetten, kunnen we door het rood rijden.

Gaat inderdaad wel een leuk zicht zijn om een stuk of 30-40 skoda's op een rijtje te zien passeren.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik ben ook heel benieuwd naar de gezichten van de mensen die onze colonne voorbij zien gaan :)
Op de Voorne-Putten meeting toertocht vorig jaar, was het aardig om te zien dat de eersten in de rij niet echt opvallen, maar als de kijkers zien dat het niet ophoudt zie je eerst verbaasde gezichten, dan een lach en tenslotte begonnen er zelfs een paar te zwaaien :bye::cheer:.
Was echt kicken man.
 

nemo

Senior Member
Op de Voorne-Putten meeting toertocht vorig jaar, was het aardig om te zien dat de eersten in de rij niet echt opvallen, maar als de kijkers zien dat het niet ophoudt zie je eerst verbaasde gezichten, dan een lach en tenslotte begonnen er zelfs een paar te zwaaien :bye::cheer:.
Was echt kicken man.

In dat geval wil ik wel (bijna) achteraan rijden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan