Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten

Forumguru
En dan ook gelijk schermafbeelding erbij! (of ben ik de enige die zo in plaatjes denkt)

Hey weer een nieuwe zie ik.

Deze al gehad (vast wel):
nemo_4.jpg
 

nemo

Senior Member
Hey weer een nieuwe zie ik.

Deze al gehad (vast wel):

Ja die variant heb ik al gehad. De afb die ik nu hebt komt van de tvserie Dibo de wensdraak. dit is een van de vriendjes van dibo! (dibo was hiervoor)(vraag me niet waarom ik deze tvserie ken en jullie niet)
 

EdK

Forumguru
En dan ook gelijk schermafbeelding erbij! (of ben ik de enige die zo in plaatjes denkt)

Wel met dat nieuwe plaatje van je denken we nu al allemaal dat er weer een persconferencie komt waar medegedeeld word dat je de nieuwe K3 zangeres word
Wat een zoet kleurtje rose !!

Kun je niet een foto maken van je wagen en je motor ernaast en die als schermpicture gebruiken ?? pleaseee ??? :530:
 

nemo

Senior Member
Wel met dat nieuwe plaatje van je denken we nu al allemaal dat er weer een persconferencie komt waar medegedeeld word dat je de nieuwe K3 zangeres word
Wat een zoet kleurtje rose !!

Kun je niet een foto maken van je wagen en je motor ernaast en die als schermpicture gebruiken ?? pleaseee ??? :530:

ja dat ga ik binnenkort regelen voor jou, Ed. nu staan mijn auto en mijn motor een kleine 25km bij elkaar vandaan dus je moet ff geduld hebben.

Nieuwe K3? hahahahahahahaha :cheer:

trouwens, maartenscpfjp, dat is geen afb van nemo maar van zijn pa, Marlin!
 

Maarten

Forumguru
ja dat ga ik binnenkort regelen voor jou, Ed. nu staan mijn auto en mijn motor een kleine 25km bij elkaar vandaan dus je moet ff geduld hebben.

Nieuwe K3? hahahahahahahaha :cheer:

trouwens, maartenscpfjp, dat is geen afb van nemo maar van zijn pa, Marlin!

Hahahaha....foutje...ik pas hem aan...

Moeilijke nickname hè?
 

nemo

Senior Member
Hahahaha....foutje...ik pas hem aan...

Moeilijke nickname hè?

Ja joh die forumleden die maar elke keer hun nickname aanpassen en zulke onlogische letters achter hun naam zetten.... als ik dat allemaal moet bijhouden, ik zou niet eens weten welke letters er bij mij achter zouden moeten staan!!

Edit jeej dat is nemo :D
 

MarcoO2

Forumguru
trouwens, maartenscpfjp, dat is geen afb van nemo maar van zijn pa, Marlin!

Ja die variant heb ik al gehad. De afb die ik nu hebt komt van de tvserie Dibo de wensdraak. dit is een van de vriendjes van dibo! (dibo was hiervoor)(vraag me niet waarom ik deze tvserie ken en jullie niet)

Jij kent je facts, Nemo! en die laatste vraag is inderdaad zo retorisch dat we 'm maar niet beantwoorden... :winkie:
 

Hetzer

Forumguru
ja als ik dat kapsel zou nemen zou ik tijd over hebben!


En niet alleen tijd, ook geld, elke week doe ik met de tondeuse zelf me haar, kost me niks, dat compenseert weer wat van het geld wat mijn vrouw en oudste dochter naar de lokale kapsalon brengen
 

sador

Donateur
Helaas moet ik 18 april verstek laten gaan, het is bij ons op het werk zeer druk, ik moet deze dag werken.

Misschien lukt het een volgende keer wel
 
goede dag, is de vermogens bank dat jullie weten ook nog beschikbaar onder de meeting ?:rockon:

anders kom ik wel even kijken denk ik weet alleen nog niet met welke auto dan

Gr jeroen
 

Falcon

Donateur
Kensei is blijkbaar even met vakantie of heeft het druk met andere zaken, maar ik neem aan dat hij zsm de startpost update. :)

Nog een aantal weekjes en dan gaan we los. Eigenlijk heb ik niks anders toe te voegen dan dat we moeten wachten tot 18 april. Bijna alles is geregeld, alleen de laatste dingen zal ik samen met JD en Plaza gaan afstemmen.

Verder leuk om te lezen dat iedereen er zin in heeft!

Iedereen fijn weekend.. ennuh denk om de klok! (zomertijd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan