@Der Einser gaaf hoor! Ik vind zelf de 17" twist star wielen erg gaaf maar ik begrijp dat juist jij andere plannen hebt
Wat je zegt over zo'n panorama dak kan ik me wel iets bij voorstellen, daarom twijfelde ik nog, nu wel meer hang naar geen panorama dak.
Hoe vonden jullie de stoelen tegenover de sportstoelen?
Ik vond de 17" twist inderdaad ook erg mooi. Mijn vrouw vond juist de 16" heel mooi, aangezien deze ook in de kleur van de auto waren. Dus in de 1e offerte de 17" opgenomen.
Echter de meerprijs was toen €450 tov de 16" ..... Beetje veel mijn inziens (als velgenliefhebber)
En toen dacht ik, na de auto goed te hebben bekeken,....
Daar MOET 18" op
Dus de offerte aan laten passen en weer terug naar de 16" maar nu gevraagd om winterbanden.
Zodat de 18" (die hier al liggen te blinken) meteen als zomerset gebruikt kunnen worden en de 16" als winterset.
Voor wat betreft de stoelen.
Vind ze prima. Van de sportschoenen vond ik juist niet prettig dat ze als 1 geheel zijn. Rondom de schouders niet prettig en verder is het voor ons ook niet praktisch gezien de dvd's voor de kids.
Panoramadak is voor ons een overbodige luxe. Zoals gezegd, ik heb het gehad, ervaren, máar van mij hoeft het niet weer. Eerder irritant dan plezier van hebben.
Dan heb ik liever een totaal zwarte hemel. Ik vind het mooi als het donker is in de auto.
Nu maar wachten op die Faab,....
Komt u maar hoor!
Mijn oma zei altijd: " het verlangen is leuker dan het hebben"
Maar ik zou nu toch wel erg graag dat ding onder handen willen nemen!