Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

fanSkoda-VW

Donateur
@Altos: Ik koos 10 jaar terug al voor de Combi. Op mijn fotootje staan ze alle 3: F1C, F2C, en F3C
Reden? simpel. Ik hááááát boodschappenauto'tjes.
De kofferbak is te klein om er zelfs een boodschappenkar fatsoenlijk kwijt in te kunnen.
Die paar centimeters méér in lengte maken de combi tot een zeer bruikbare auto.
Sterkte bij de moeilijke keuze.
 

Alpha

Donateur
Haha toch komisch die persoonlijke meningen!

Ik ben heel blij met mijn boodschappenautootje! En mijn boodschappen passen er meer als prima in ;) ...
Inclusief een kratje bier.

Mooi dat je ze allemaal op dezelfde foto hebt @fanSkoda !
 

henks1

Lid
Gister onze nieuwe Fabia-Combi style gekregen ( nou ja gekregen?, wel eerst moeten betalen), pracht auto met een mooie Bolero radio. Een ding vind ik minder leuk, de livehammers zijn met een klem aan de deur bevestigd en zitten dan bijna tegen de hendel van de stoel. Is er iemand die de livehammer op een andere plaats heeft zitten? Graag een eventuele foto
 

EdK

Forumguru
Tsja vloegel nog niet zo lang terug werden ze met een soort naalden vastgezet in de vloerbedekking.....
Maar dit schijnt mooier te zijn om je handen open te halen aan die scherpe punt, plus bij aandraaien van die inbus in de houder heb je zekers een beschadiging aan den deur ...?
 

Racebluetje

Senior Member
Gister onze nieuwe Fabia-Combi style gekregen ( nou ja gekregen?, wel eerst moeten betalen), pracht auto met een mooie Bolero radio. Een ding vind ik minder leuk, de livehammers zijn met een klem aan de deur bevestigd en zitten dan bijna tegen de hendel van de stoel. Is er iemand die de livehammer op een andere plaats heeft zitten? Graag een eventuele foto

Wat een rare plek wij hebben ze gewoon in de vloerbedekking zitten net onder de middenconsole
 

Alpha

Donateur
Ik heb er geen last van. Haal mijn handen er ook niet aan open. Ik vond het eigenlijk een prima plaats.
Majah, ik gebruik die opbergvakken ook alleen maar voor waterflessen.
 

Racebluetje

Senior Member
Van 98 naar 136 pk en van 176 naar 242Nm, dat is zeker voelbaar, vooral bij versnellen van 80 naar 130 en bij inhalen in 5e versnelling, er gebeurt nu daadwerkelijk iets in tegenstelling tot hoe het origineel was. Deze afstelling is trouwens op E10 / Blue One 95 brandstof. Dus als je goede 95 of 98 zou tanken zou er nog meer winst in zitten. Het is nu echt een heel rap rijdend karretje geworden. Niet verwacht dat het zo'n verschil zou zijn, echt een aanrader!![/user][/QUOTE]

Ja wij willen dat ook laten doen is wel gaaf zoveel pk's meer maar eerst de Fabia ff inrijden .
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Racebluetje, met een voucher verkrijgbaar op de nazomer meeting is het 419,- zonder DSG en auto's mét DSG 699,- voor een chip op maat met dynorun en vermogensrapport.
 

CDK

Forumguru
In principe vervalt de garantie op de motor, maar de Fabia is via OBD poort te chippen, dus bij eventuele problemen kan je de originele software weer (gratis) terug laten zetten en je garantie claimen bij PON ;) Het is uiteraard wel zo netjes om je dealer netjes te informeren, ik heb vandaag Reinier (mede eigenaar) van Rijnwoud Rotterdam persoonlijk op de hoogte gebracht :)
 

Alpha

Donateur
Best vet dat chippen. Vooral gezien de hoeveelheid winst in vermogen.

Voor mij is het net een brug te ver.
 

Racebluetje

Senior Member
Gister onze nieuwe Fabia-Combi style gekregen ( nou ja gekregen?, wel eerst moeten betalen), pracht auto met een mooie Bolero radio. Een ding vind ik minder leuk, de livehammers zijn met een klem aan de deur bevestigd en zitten dan bijna tegen de hendel van de stoel. Is er iemand die de livehammer op een andere plaats heeft zitten? Graag een eventuele foto

@henks1 hierbij de gevraagde foto's van de lifehammers hoe ze bij ons zitten.
 

Bijlagen

  • 20150607_090356.jpg
    20150607_090356.jpg
    755,9 KB · Weergaven: 59
  • 20150607_090443.jpg
    20150607_090443.jpg
    682,6 KB · Weergaven: 50

Alpha

Donateur
Nou dan neem ik dat woensdag ook meteen mee (inbouwen smartgate + reparaties)...

Dat vind ik bij jullie toch handiger zitten... Maarjah kans is groot dat dat niet meer te verplaatsen is omdat ze het volgens mij door de plastic heen schroeven...
 
Bovenaan Onderaan