Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Noord26

Forumguru
Jammer dat het idd niet af-fabriek leverbaar is: xenon op een Fabia. Gelukkig goed zelf in te bouwen door de lenzen. Top!
 

Der Einser

Forumguru
OK. Nice.
Tegen de tijd dat wij de Fabia hebben klop ik nog even bij je aan!

Ik kan trouwens geen prive berichten (conversatie) sturen....
Klopt dat ?
 

Racebluetje

Senior Member
OK. Nice.
Tegen de tijd dat wij de Fabia hebben klop ik nog even bij je aan!

Ik kan trouwens geen prive berichten (conversatie) sturen....
Klopt dat ?

Huh ? zou wel moeten kunnen privé berichten naar mij sturen.

En klop gerust bij mij aan en dat geld ook natuurlijk voor andere Forum leden we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen om onze Fabia's mooi te upgraden.
p.s door die lenzen van de Fabia lijkt de Xenon net of het door de fabriek ingebouwd is :jaja::D
 

EdK

Forumguru

ff kopieren en plakken en klaar

1ste indruk/vergelijk (211 km)
Na jarenlang tot volle tevredenheid Citroen Berlingo te hebben gereden nu besloten om, wat betreft, ruimte , gewicht, en bijkomende kosten een stapje terug te doen.
Vanuit het oogpunt van ruimte is dit inderdaad een stapje terug. De Berlingo is inderdaad multispace. Ik heb die werkelijk voor alles kunnen gebruiken. Maar aangezien dit allemaal niet meer nodig is heb ik besloten om kleiner en zuiniger te gaan rijden. En dat scheelt inderdaad enorm. Met alles ga ik nu minder betalen; wegenbelasting, verbruik, verzekering.
Wat betreft rijcomfort; dit is appels met peren vergelijken. De Berlingo is pas comfortabel wanneer die wat beladen is. De Fabia rijd wat dat betreft comfortabeler. Auto is ook best wel pittiger. dit komt door de Tsi uitvoering van VW. Voor de rest valt nog weinig te vertellen. Ik ga hier later op terugkomen. Wel heb ik het vermoeden dat de benzinemeter niet goed werkt.Dit ding blijft vol aangeven, zelfs na 200 km.Houden we in de gaten
spacer.gif
 

Altos

Banned
Via een ander Skoda forum heb ik deze foto's gezien met een werkende Iphone en de MY2016 Smartlink functie (terwijl rijdend dus Apple Kaarten navigatie):
20150611_131704901_ios-jpg.38947
20150611_191007153_ios-jpg.38948
 

driesp

Senior Member
ja, onvoorstelbaar toch!?
maar volgens mij is het laatste woord hier nog niet over gezegd.
of zijn we bij voorbaat al kansloos?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Machiel

Nieuw lid
Is het inmiddels helder of Android Auto en Apple CarPlay hardware technische maatregelen in de Bolero radio met zich meebrengen. Of is het enkel een software verhaal. In het laatste geval lijkt me dat er nog wel upgrade / update mogelijkheden zijn voor de huidige Bolero radio's.
 

CDK

Forumguru
@Machiel, alleen voor auto's geproduceerd vanaf week 22 van dit jaar is SmartLink beschikbaar bij voertuigen uitgerust met een Bolero. Bestuurders die een F3 van voor week 22 in bezit hebben die hebben pech :cry:
 

Gunner

Forumguru
Nu heb ik destijds toen ik de Fabia overwoog me al verbaasd over het gebrek aan ingebouwd Navi zonder externe fratsen, maar wat is nu wat je precies mist? Even voor mijn beleving hoor :)

En was dit niet iets wat je wist wat je niet kon toen je de auto kocht? Probeer het plaatje even compleet te krijgen, ik volg de F3 niet echt meer op de voet (De S3 daarentegen... :dankje:)
 
Bovenaan Onderaan