Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

henks1

Lid
Nou dan neem ik dat woensdag ook meteen mee (inbouwen smartgate + reparaties)...

Dat vind ik bij jullie toch handiger zitten... Maarjah kans is groot dat dat niet meer te verplaatsen is omdat ze het volgens mij door de plastic heen schroeven...
Wordt niet geboord , maar kemt met een schroefje
 

Racebluetje

Senior Member
@henks1

Onze dealer heeft ze daar geplaatst dus weet niet hoe het ze het gedaan hebben bij al onze nieuwe auto's wie we bij dezelfde dealer gekocht hebben zijn ze op dezelfde plek geplaatst .
En nee ze zitten daar totaal niet in de weg.
Als ik jou was zou ik naar de dealer terug gaan en zeggen dat je er last van hebt waar ze nu zitten en dat ze je graag onder de middenconsole geplaatst wilt hebben.
Tis tenslotte een nieuwe auto en een stukje service naar jou toe.
 
@Alpha,

Mijn dealer heeft er op eigen initiatief twee aan weerszijden van de tunnel bevestigd. Niet fraai om te zien..
Ik overweeg om ze beide weg te halen en er een hamer nabij de binnenspiegel te bevestigen.
Ook niet echt fraai maar uit ongevallen analyses blijkt dit de beste plek te zijn......
 

Racebluetje

Senior Member
@Race Bleu 18inch heb er 2 uurkes over gedaan eerst natuurlijk ff kijken hoe alles zat de koelvloeistof tank moet los en de accu om er bij te komen maar is te doen ( er zit ook een gebruiksaanwijzing bij) wij zijn geen expert dus het is te doen en als je nog vragen hebt stel ze gerust.
En @Alpha zie welk set in mijn eerdere bericht ;)
 
Bovenaan Onderaan