Zelf airco bijvullen

TheoStek

Forumguru
Wat een negativiteit en bangmakerij. Ik deel slechts mijn eigen (zeer positieve) ervaringen. Doe ermee wat je wilt.

Je kunt ook je veterstrik diploma halen. Wilt niet zeggen dat diegenen die dat niet hebben niet mogen veterstrikken.

Die wetgeving is allemaal komen te vervalen eind 2015. Staat groot boven de artikelen...

Dat zijn oude wetsregels die zijn komen te vervallen!! de wet is eind 2015 aangescherpt beste man..dus met een verscherpte niewe wetgeving komen de oude wetten te vervallen..snap je het plaatje?
Ik noem dat niet positief, maar ja je hebt je erin verdiept..en ben je hulp airco monteur zeker?

En dat wat ook is komen te vervallen is het STEK diploma in 2008 daarvoor is de f-gassen voor in de plaats gekomen catogerie 1 en 2...

Weet je hoeveel koudemiddel nog aanwezig was in het systeem?
Weet je hoeveel koudemiddel je naar het systeem hebt ingezogen?
Weet je dat druk en temperatuur aanelkaar gerelateerd zijn?
Weet je dat bij elke druk ook de temperatuur veranderd.
Weet je dat koudemiddel uitzet bij hogere druk en temperatuur?
Weet je dat bij elke condensatie/verdampingstemperatuur...overeen moet komen met de koudemiddel tabel van R134A?
Weet je dat nu het systeem bij jou wel of niet overvuld is?
Weet je of het systeem lek dicht is?

Ik ben er wel zeker van, want het systeem is ook niet gevacumeerd..en jij noemt dat positief...

Je doet net alsof het airco gebeuren een wasse neus is, maar vroeg of laat kom je er wel achter met je positieve ervaring.
 
Bovenaan Onderaan