Yeti vraagjes

Tees

Donateur
De 1QB trouwens ook een beetje, dat is namelijk de kleurcode. Tenzij je t prima vindt om een afwijkende kleur frame te installeren.

hemi24

Forumguru
Klopt helemaal wat je zegt @Tees !

Alleen is de omranding voor de Yeti er volgens mij maar in één kleur en daarbij komt ook dat de omranding bij de Yeti een opzichzelfstaand paneel is wat niet grenst aan delen in dezelfde kleur.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Ah, ik dacht dat dit dezelfde lijst was als die in de O2 zit, en daar hebben ze allerhande kleurcombinaties ingestopt. Maar t kan zijn dat deze net anders van vorm is.

Jorus

Donateur
Ik heb een omlijsting gekocht met origineelnr 5L0858069L op marktplaats. Past perfect! (Kan de verkoper (MPS) ook van harte aanbevelen trouwens, veel vag audio dingen)

@hemi24 echt super bedankt voor het doorgeven!!! en uiteraard @EdK en de rest ook bedankt voor het meedenken. Zonder jullie had ik dit niet weten te fixen vrees ik.
De Z-E2065 werkt ook als een tierelier. Heb er een Pioneer achteruitrijcamera op aangesloten zonder deze aan te sluiten op de achteruitverlichting, maar omdat je OPS + camera kunt selecteren op de zenec gaat deze toch automatisch aan als je hem in zijn achteruit zet. Nu maar hopen dat hij het niet te warm krijg in dat benauwde hokje :maakmegek:

@EdK ik weet niet of jij de optie had op je zenec, maar heb jij anders enig idee wat de "Easydrive modus" inhoud? In het boekje staat totaal niks er over behalve dat je het aan en uit kunt zetten. Zoals wel meer dingen, als de externe GPS etc. Maar goed dat terzijde.

Nu nog even kijken of het benzineluchtprobleem op de een of andere manier is te tackelen. Eerst maar een nieuw koolstof interieurfilter proberen.

EdK

Forumguru
Het volgende aan uitleg krijg ik door in Google Zenec en easydrive te typen !!
Hoop dat je er wat mee kunt !

"Easydrive" is a feature found in some ZENEC infotainers, primarily designed to simplify and enhance the user experience while driving. It prioritizes safety by providing a simplified interface with larger icons and essential information, while automatically switching to a full-fledged interface when the vehicle is stationary. ZENEC infotainers, like the Z-E2065 and Z-E2055, offer this feature. The "Easydrive" mode is typically activated automatically after a short delay (e.g., 5 seconds) when the vehicle is in motion, and switches back to the full interface when stationary.

In detail:
  • Easydrive Mode: This mode is activated automatically when the vehicle is in motion.
  • Simplified Interface: It displays essential information, such as radio station icons and program details, in a large, easy-to-read format.

• Safety Focus: The mode prioritizes safety by minimizing distractions while driving.

• Automatic Switching: The Easydrive mode will switch back to the full-fledged interface when the vehicle is stationary.

• ZENEC Infotainers: ZENEC, particularly their E>GO series, offers this feature on many models, including the Z-E2065 and Z-E2055, designed for VW, Seat, and Škoda vehicles.

• Other ZENEC Features: ZENEC infotainment systems also offer features like DAB+, Bluetooth, Apple CarPlay, and Android Auto, as well as vehicle integration and custom navigation options.

Jorus

Donateur
Haha jij hebt vast een andere Google dan ik. Krijg het nog steeds niet gevonden. Maar Bedankt
:thumbsup:, zal eens proberen of het handig is.

EdK

Forumguru
Mijn eerste indruk was toen ik het las, dat is voor me opa en oma die ook al grote toetsen hebben op hun telefoon..... :pieker:

En ik had dat dus niet op mijn Zenec toendertijd.........

Bovenaan Onderaan