Ik heb een omlijsting gekocht met origineelnr 5L0858069L op marktplaats. Past perfect! (Kan de verkoper (MPS) ook van harte aanbevelen trouwens, veel vag audio dingen)
@hemi24 echt super bedankt voor het doorgeven!!! en uiteraard
@EdK en de rest ook bedankt voor het meedenken. Zonder jullie had ik dit niet weten te fixen vrees ik.
De Z-E2065 werkt ook als een tierelier. Heb er een Pioneer achteruitrijcamera op aangesloten zonder deze aan te sluiten op de achteruitverlichting, maar omdat je OPS + camera kunt selecteren op de zenec gaat deze toch automatisch aan als je hem in zijn achteruit zet. Nu maar hopen dat hij het niet te warm krijg in dat benauwde hokje
@EdK ik weet niet of jij de optie had op je zenec, maar heb jij anders enig idee wat de "Easydrive modus" inhoud? In het boekje staat totaal niks er over behalve dat je het aan en uit kunt zetten. Zoals wel meer dingen, als de externe GPS etc. Maar goed dat terzijde.
Nu nog even kijken of het benzineluchtprobleem op de een of andere manier is te tackelen. Eerst maar een nieuw koolstof interieurfilter proberen.