Yeti vraagjes

EdK

Forumguru
De bestaande sierlijst past inderdaad niet en dat heb ik al meerdere malen ook op forum vermeld.
Heb hem toen bij de dealer besteld en meen dat ik toendertijd een 30 eurie kwijt was....
Maar dan past hij ook alsof het er voor gemaakt is....
En GPS antenne, weet nog met de mijne dat het even duurde ( 15min a 30min ) voor deze wist waar hij was kwa locatie.
Maar de unit van mij had toen Navigatie !
Dus misschien moet je zo en zo de GPS van je phone even uit zetten en dan even geduld hebben voor hij weet waar hij is en zijn werk gaat doen !!??
En staat er niets over in de manual die is meegeleverd ?
Deze dus niet @hemi24 het was een rand die alleen om de NAV unit ging, net als wat hij nu verwijderd heeft ! Alleen dus kwa model net even anders....
Weet niet zeker maar staat op skodaforum.eu wat foto's van mij en de ombouw naar de Zenec.... en ook van de rand !

• Leuk
Waarderingen: Tees
Ja had dat inderdaad wel gelezen van je, maar dacht nieuw model wellicht nu wel passend.. Helaas. Mooie woorden op hun site.
In de handleiding staat helemaal niks er over, alleen dat het er bij zit.
Zal de dealer van de week wel even vragen. Had op internet een heel ding incl knoppen gevonden. Voor 50 euro, dan klinkt 30 beter.
Voor die prijs zou het er gewoon wel bij mogen zitten m.i.

EdK

Forumguru
Voor die prijs zou het er gewoon wel bij mogen zitten m.i.
Ja en nee.
Heb navi's gehad van Pioneer / JVC en Kenwood in de wagens die ik voor de Yeti had en daar werd / word het ook niet meegeleverd en is de uiteindelijke afwerking met de juiste rand ( als die er was ) echt bagger....
De rand die je nu moet hebben zit als ik goed heb toendertijd om de Columbus van VAG !
En die past dus echt sluitend en zuigend eromheen ...

Bovenaan Onderaan