Yeti 1.8TSI gekocht

Rob1.8TSI

Forumguru
Ik ben het helemaal met je eens, die extra's, behalve dan dat hij sneller is, interesseren mij ook niet.
Ik ga volgende week eerst met de sleurhut op vakantie, kijken of ik inderdaad in Luik op de berg als eerste boven ben zoals caravantrekker.nl beweert. :-) en daarna ga ik voor de zenec 2011D,
Heuts heeft er nog 7 op voorraad....
 

EdK

Forumguru
Zou wel even informeren of het na vakantie ook nog is.
Want ze adverteren ermee als een actie
En meestal is dat een bepaalde periode....
Is zo'n tegenvaller als je terugkomt van vakantie en actie is over.....

Dan erbij ik heb de mijne nu een 2 jaar als ik goed heb maar had hem toen ook al voor 100 euro goedkoper bij firma de Tijger..
Maw 100 eurie duurder dan waar jij hem nu voor kan aanschaffen.
 

Vanenkelen

Forumguru
3d heb ik ook op de 2011 alleen is dat middels een update van 9 eurie gebeurt.
En dan spreek ik over gebouwen in 3d maar stel je daar niet teveel van voor
Tmc heb ik ook op de 2011 en pro kan middels een update en uiteraard betaald .....
Outlook import durf ik niet te zeggen of ik dat heb maar gellof het niet.
En tsja met pio bedoel je waarschijnlijk poi .? Wel ook dit heb je standaard en kun je middels betaling updaten naar groter bestand.
Maar of die extra's in prijs de 300 extra rechtvaardigen betwijfel ik.
Oke dat hij sneller zou zijn is een leuke bijkomstigheid maar is in algemeen altijd met nieuwere apparaten.

Tsja maw het is een afweging die jezelf moet maken in deze, ik kan en wil niet in een ander zijn portomonee kijken en dan beslissen van gewoon doen man....

Ik heb volgens mij mijn Zenec 2011 iets later gekocht dan EdK (nu 15 maanden geleden ofzo) en ik heb niets geupdate (behalve de gratis kaartupdate) en ik heb 3d gebouwen, POI's (de ikea in delft, een hotel in parijs of een zwembad in breda... ze staan er allemaal in, geen idee wat daar nog aan zou moeten ontbreken).

Outlook import... euh nee geloof het inderdaad niet, maar hij synchroniseerd zowel met een ouderwetse Nokia als met een iPhone 4s alle contacten netjes naar de unit. En aangezien mijn iPhone 4s gesynched is met Outlook is dat ook voor de bakker.

In het gebruik mis ik geen snelheid, het enige waar de unit wat sneller zou mogen zijn is nadat je de auto hebt gestart. De radio doet het meteen, maar als je direct naar de navigatie wil ben je 30 seconden verder ofzo. En dat kan soms wel even irritant zijn. Dat was bij mijn RNS315 vroeger een stuk rapper.

Edit: stiekem al verder gaan met de discussie terwijl ik een heel verhaal zit te tikken, waardoor mijn verhaal nutteloos is geworden... boefjes... :tongue::fool: hahahaha.... Goeie keus!
 

EdK

Forumguru
30 dagen gaat in na gebruik van je unit.
Unit slaat die data op een of andere wijze op en bij een update en het gebruik van de meegeleverde usb stick word dit meegenomen en zodra je inlogt ziet de website hoeveel dagen er nog resten van de gratis update.

En zoals @Vanenkelen al aangeeft het opstarten van de navi zou wat vlugger mogen, maar dat ondervang ik tegenwoordig op door eerst de straat hier uit te rijden naar winkelplein waar ik altijd over moet om de wijk uit te komen en daar gooi ik dan het adres er pas in waar ik naar toe genavigeerd wil worden.
Of hij moet als favoriet erin staan dan durf ik dat al rijdend te doen.

En @Vanenkelen jij geeft aan dat je hem nog nooit hebt geupdate...?
Wel zou ik dan toch eens doen want er zijn ook wat unit updates bijgekomen die volgens mij wel wat verbeteringen hebben aangebracht.
En als jij hem 15 maanden hebt nu dan heb ik hem toch korter in bezit dan ik zei, want heb hem na jou aangeschaft...
 

EdK

Forumguru
Theoretisch wel mits je hem niet aan de spanning hangt
Maar ach als jij hem morgen koopt dan gaat hij toch mee met vakantie en ga je op een regenachtige dag toch die Zenic inbouwen.
En elke camping heeft tegenwoordig wifi dus ga je hem ook meteen updaten.......:deuk:
 

EdK

Forumguru
Hoe is dat stuurgedrag met die 1300 met hogere snelheden.? Is dat nu opgelost.?

Tsja en mijn ST1100 is toendertijd meegenomen door iemand die hem blijkbaar harder nodig had dan ik zonder me hier een financieele vergoeding voor te geven.
Politie heeft nog geogd maar kon hem niet meer vinden dus toen is t maar weer BMW geworden....en nu...Yeti
 
Bovenaan Onderaan