Xenon defect

ceid

Lid
Ik ook van de week de via ebay.com bij lichtex.de een setje D1S besteld en binnengekregen. Kosten 79,07 per 2 incl verzending. Zitten in doosje met zelfde omschrijving als hierboven. Doosje zegt tegenwoordig ook niet zoveel...kijk maar naar de nep koptelefoons van Beats...prachtige originele verpakking met nog steeds neppers erin.

Gemonteerd en zeker meer lichtopbrengst wat erin zat. Vooralsnog geen problemen, geen kleurverschillen.

Gr Charles
 

Harold

Lid
Heb die van mij vanmiddag ook gemonteerd. Ideaal die koplampunits die je er compleet uit kan halen, alleen jammer dat de kabel aan de korte kant is, en dat ik 1 stekker met geen mogelijkheid los kon krijgen. Maar goed, die lamp heb ik bij de auto maar vervangen. Voor de rest stelt het vervangen niet zo veel voor. Een kind kan de was doen.
 

Georges

Nieuw lid
Ik heb mijn Xenon lampen ook vervangen door lampen van bij Xenonbrenner, dat is ondertussen een paar maand geleden en ik heb even afgewacht maar ik kan jullie verzekeren dat deze het nog steeds doen, de 2 lampen met verzending kostten me iets meer dan 80 €. Ik heb wel de hoogte van 1 lamp in de garage moeten laten regelen want deze stond wat te hoog.
 
Bovenaan Onderaan