Wringende geluiden van vooras bij draaien

Topic in 'Karoq' gestart door Frankie, 04-03-2019.

1. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

Ik hoop het voor jouw 064harry zou geweldig zijn. Ik mag niet terug komen voor deze klacht, was te vaak geweest volgens de persoon die de klachten afhandelt bij mijn dealer. Ik was er te vaak geweest, hij vond dat ze er nu genoeg aan hadden gedaan.....??? de auto zou bij een volgende melding naar PON worden gestuurd, haha.
    Maar goed, als de fabriek een aanbeveling doet naar een dealer / servicepunt vindt ik dat ze dat gewoon moeten uitvoeren.

2. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Ja … of je gaat naar een andere dealer.
    Als je garantie hebt moeten ze je toch helpen lijkt mij ?
    Ik heb indertijd afgesproken omdat ze het niet konden vinden, dat als ze wat van PON of van Skoda hoorden ik weer terug kon komen.

3. EdK

EdK Forumguru

dus je bent eigenlijk een beetje de pijn in hun poepertje @bluskabouter
    wel lekker langs blijven gaan....

JeSko vindt dit leuk.
  4. JeSko

JeSko Forumguru

@bluskabouter

Hohoho als ze dat tegen mij zouden zeggen zou ik er nog vaker langsgaan, gewoon om ze te pesten, zij pesten jouw met een brakke auto die veel heeft gekost, pest jij ze dan maar terug. Wat een attitude van die gast zeg, krijgen die nooit op hun smoel die gasten daar??

5. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

ben ook niet van plan om het hierbij te laten. heb 5 jaar garantie en hij bepaald niet hoe vaak ik hier aanspraak oop ga maken.
    blijf inderdaad lekker langs gaan zolang het probleem niet is verholpen.
    verder is het qua werkplaats en verkoop een hele goede dealer, alleen verpesten sommigen de aftersales.

JeSko vindt dit leuk.
  6. Frank R

Frank R Lid

Ik heb het bekende probleem ook helaas bij de vooras , volgens mij is er nog geen direct antwoord op wat nu de oplossing is voor dit gekraak ( wellicht meerdere oorzaken mogelijk).
    Ik heb dit ook al eerder gemeld bij de dealer , volgens is er toen nieuw vet in de rubbers gedaan maar het is nu wederom hetzelfde .
    Dit zal wel niet meer in de garantie zitten ( bj 2018) , wat denken jullie ?
    Zal binnenkort weer eens bij de dealer langsgaan.

Deel deze pagina