Wrappen!

JeSko

Forumguru
De laatste weken ook druk aan het helpen geweest, waar mogelijk natuurlijk, en o.a. dit gedaan.

- striping op een Mini Cooper

- voorbumper Peugeot 207 opnieuw gewrapped na aanrijding, booskijkers, lampen tinten, inlay logo wrappen.

- zoveel als mogelijk geholpen met een S-line Q3, o.a. voorbumper gewrapped, striping aangebracht, bepaalde zaken gedemonteerd en gemonteerd.

- dak van een A klasse gewrapped + de grille gewrapped.

Het gaat onderhand stukken vlotter, ik word telkens handiger en zelfzekerder in wat we doen, en ik merk dat ik er enorm plezier en voldoening uit haal. Met dank aan mijn leermeester uiteraard, die geeft mij alle tijd, ruimte en lessen die ik nodig heb om door te groeien.
 

JeSko

Forumguru
Over smaken valt overigens niet te twisten, laat dat duidelijk zijn :) wij doen enkel wat de klant vraagt, we kunnen daarin bijsturen, onderhandelen, maar uiteindelijk is klant koning.
 

JeSko

Forumguru
Neenee niks voor mij eigen zaak, ik hoop over een jaartje max 2 aan de slag te kunnen bij m'n maatje, geld is nooit mijn grootste drijfveer geweest, ik wil gewoon iets doen wat ik graag doe :)
 

leon-cupra

Forumguru
Neenee niks voor mij eigen zaak, ik hoop over een jaartje max 2 aan de slag te kunnen bij m'n maatje, geld is nooit mijn grootste drijfveer geweest, ik wil gewoon iets doen wat ik graag doe :)
Als geld een drijfveer is, ben je al verkeerd bezig als ondernemer want de eerste jaren zal je veel minder verdienen. Ondernemen gaat over dromen realiseren, vrijheid, zelfstandigheid, … dat je dan na x-aantal jaar meer verdient dan een wkn is een leuke bijkomstigheid en beloning voor het harde werk ervoor ;)

dat even terzijde


Ploegbaas opzeggen en full time wrapper … serieuze switch dan .. hopelijk kan je het dan snel realiseren :jaja:
 

Kanerr

Forumguru
Ik had je nog een PB gestuurd @JeSko mbt wrappen maar niks vernomen. Zou graag langs willen komen met mijn nieuw bommeke :)
 

Falcon

Donateur
@JeSko Gewoon even interesse vraagje, welke innovatie ben jij al van op de hoogte die zit op het wrapping materiaal/technieken de komende jaren?

Vanaf wanneer is het goedkoper voor autofabrikant om standaard de auto te wrappen ipv te spuiten?
 
Bovenaan Onderaan