Wrappen!

LT83

Forumguru
Die S/klasse vind ik wel geslaagd. Is de deal een paar dagen helpen en dan een weekend de M5 mee?? :tongue:
 

JeSko

Forumguru
Ahaha neenee, ik word betaald inmiddels, maar ben nog in opleiding dusja, maar het lukt al redelijk goed. Die M5 is trouwens een echte death trap, amper op de baan te houden naar ik de eigenaar moet geloven. 800+ PK op de achterwielen en 1000+ NM koppel, een beest :geek:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat denk ik ook; ik zie echt ongelofelijk vaak berichten over bolides met achterwiel aandrijving en heel veel vermogen, waarbij men eea zwaar heeft onderschat gezien de gevolgen. Vaak gaat het om proefritjes. En dan neem ik aan dat men wel even gewaarschuwd is. Vermoed dat men dan vaak denkt, ja ja het zal wel, maar ik kan echt wel rijden.
 

Tees

Donateur
Ik vind die Merc S ook verrassend mooi! Ik vind Beamers en Mercs met matte lak/wrap meestal ook nogal rieken naar maffia, maar deze is wel stijlvol in dat mat zilver!
 

leon-cupra

Forumguru
Voor goed te kunnen driften heb je wel wat skills nodig en ervaring. Zeker met 800+Pk … kan plots raar verlopen dan.

Achterwielaandrijving is enorm plezant maar je moet (zeker bij nat weer) altijd in het achterhoofd houden dat bij een iets te sportieve rijstijl de kont wel eens zijn kuren kan krijgen (en zeker als er hulpsystemen worden uitgeschakeld) Al een paar keer een oeps-momentje gehad met de M2. Niet echt gevaarlijk , even corrigeren en volgt terug mooi.
 

ertromp

Forumguru
Wrap op een Lamborghini Ursus. Gedurft!

c93b47ae918b77ff0a2f9ce8e4edd58d.jpg


Bron: Autogespot.nl
 

JeSko

Forumguru
Nee @brepus13 we hebben enkel de oranje strip verwijderd, maar er moet nog een andere reflecterende striping rond de wielen komen, die beter matched met de wrap, zo'n reflecterende striping rond je wielen zijn blijkbaar verplicht in België , dat zei de eigenaar van de moto ons.
 

Canon-Eye

Forumguru
Héél goed om te zien dat de spiegels op een erg goede plaats zitten, namelijk onder het stuur inplaats van erboven.
Zodoende steken ze niet buiten het stuur en heeft de berijder toch goed zicht naar achteren; anders moeten ze verder naar buiten zodat hij/zij om de armen heen kan kijken.

Ik rij nogal eens met de buurtbus op een mooie landelijke route met vrij smalle wegen en zie daar veel fietsers met hun spiegeltje zomaar 20 tot 25 cm naar links uitstekend - ik ga dan altijd zover mogelijk naar de linkerberm om te voorkomen dat ze door een kleine slingering alsnog met die spiegel tegen de bus komen.
Ik snap niet dat (motor)fietsenboeren daarin niet beter adviseren.
 

EdK

Forumguru
c93b47ae918b77ff0a2f9ce8e4edd58d.jpg


Bron: Autogespot.nl

Zie het al zo voor me, Je koopt een nieuwe wagen en dat verhaal gaat de ronde in familie en vrienden kring.
En dan als die eindelijk bij de dealer staat na jaar wachten dan nog even als een oude roestbak laten wrappen en dan de familie en vriendenkring langsgaan....
Alleen die smoelwerken al als je ze trots je nieuwe wagen laat zien.....
En hoeveel keer zal ik door onze dienders met die pet die ons allen past naar de kant van de weg gehaald worden omdat men denkt van dat is weer een wrak minder op de weg.....

Dit gaat je echt een week van dikke pret opleveren....... en misschien wel een hele maand...:deuk:
 
Bovenaan Onderaan