Witte Octavia Combi RS gestolen

RDE

Lid
Kut!!! Hoe krijgen ze het voor elkaar??? Geen inboedel uit je huis weg? Ik kom er 's ochtends ook nog wel eens achter dat de auto niet op slot stond, dat kan nog hier..., maar daar ga ik nu ook aan twijfelen. Snel even de auto's checken voor het slapen gaan. Heel veel sterkte gewenst!
 

Blacky

Forumguru
Dat is bale zeg.Ik weet hoe je je moet voelen.Bij mij zijn namelijk al 2auto's gestolen. Eentje bij de bioscoop en de andere voor de deur. Je kijkt vreemd op als denkt je auto staat daar waar hem achter gelaten hebt. Daarna 30 dagen wachten of ze de auto terug zouden vinden en daarna geld van de verzekering. Mijn beide auto's zijn nooit meer teug gevonden. Beide diefstallen gepleegd in de winter. (behoorlijk koud was het toen). Kreeg later eeen telefoontje van Polite Nieuwegein of ik soms mijn papieren miste. Bleek dat ze mijn mapje met kenteken papieren gevonden hadden. Hadden de dieven weg gegooid. Had ze vergeten uit de auto te halen. Veel sterkte gewenst.
 
Dat van die trailers hoorde ik ook van oom agent. Weet je wat het is, ik ben er voorzover mogelijk zeker van dat die wagen niet is gestart. Ik parkeer hem namelijk zo dicht mogelijk bij onze T4. Daar zit een 2-weg alarm in dat ATLIJD af gaat (handzender) als de Skoda start. En dat is niet gebeurd. Bovendien sliep ik beneden en bij het starten hoor je gewoon die brommmmmmmmm.
En het was inderdaad mijn RS die bij KPN stond. De komende maand zul je een zwarte Outlander zien :(
Pas 1 dag verder en mijn maag is alleen maar sneller gaan draaien.
 
K*t man!
Waarom zijn er nog zulke kl**tzakken op deze aardkloot die met hun tengels niet van andermans spullen af kunnen blijven. Getverrr. Niemand heeft daartoe het recht!
 

Racer

Lid
Sjezus man, da's pas echt balen!
Ik zal nog ff controleren of ik mijn RS goed op slot staat. Dat soort gasten moeten ze direct in de kooi duwen......
 
R

Rambolito

In het ergste geval is je bakkie al het land uit, maar ik zal toch extra uitkijken op mijn route (A'dam-Zeeland), zodra ik een witte RS zie, hou ik 'm in de peiling. Zijn er nog bijzondere uiterlijke kenmerken die jou witte RS onderscheidt van andere? (In geval de platen zijn vervangen).
 

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij rijden er in nederland geen witte RS rond. Deze was toch speciaal besteld als ik het mij goed herinner?
 
Inderdaad, speciaal op bestelling. Al heb ik begrepen dat hij inmiddels wel te leveren is. Links voor in het scherm zit een heel klein putje. Op kinderfiets stuurhoogte... En het linkerachterlicht heeft rechtsboven in de hoek een beschadiging. Al 3 dagen voorbij en nog niets. :(
 

Fabia

† In Memoriam
Inderdaad, speciaal op bestelling. Al heb ik begrepen dat hij inmiddels wel te leveren is. Links voor in het scherm zit een heel klein putje. Op kinderfiets stuurhoogte... En het linkerachterlicht heeft rechtsboven in de hoek een beschadiging. Al 3 dagen voorbij en nog niets. :(

Balen joh, ik bang dat hoe langer je RS weg is de kans dat íe terug gevonden wordt steeds kleiner wordt. Zou er knap ziek van zijn.
 
In het ergste geval is je bakkie al het land uit, maar ik zal toch extra uitkijken op mijn route (A'dam-Zeeland), zodra ik een witte RS zie, hou ik 'm in de peiling. Zijn er nog bijzondere uiterlijke kenmerken die jou witte RS onderscheidt van andere? (In geval de platen zijn vervangen).

RS onderdelen leveren ook aardig wat op op de Nederlandse (malafide) automarkt. Wat dacht je van de bumpers, velgen, plaatwerk, Xenon, interieur, motor etc.
Bovendien zijn de onderdelen makkelijker in Nederland te slijten dan een hele auto. Ik spreek overigens NIET uit ervaring!

De kleur wit is natuurlijk ook "mooi" wanneer de zaken overgespoten moeten worden in een ander kleur.

Desalniettemin; zwaar balen!!
 

Frankie

Actief lid
RS onderdelen leveren ook aardig wat op op de Nederlandse (malafide) automarkt. Wat dacht je van de bumpers, velgen, plaatwerk, Xenon, interieur, motor etc.
Bovendien zijn de onderdelen makkelijker in Nederland te slijten dan een hele auto. Ik spreek overigens NIET uit ervaring!

De kleur wit is natuurlijk ook "mooi" wanneer de zaken overgespoten moeten worden in een ander kleur.

Desalniettemin; zwaar balen!!


Hey RePoMan... Doe je nick eens eer aan en haal die RS terug ;)
 
Heel vervelend dat ie weg is, en dan zo;n opvallende versie.....
Had je ook een alarm met hellinghoek detectie?

sterkte!
 

Boet

Actief lid
Ik rij zelf regelmatig de route Hoorn-Amsterdam. Kenteken is genoteerd en ik hou de zaak in de gaten.

Kuthufters....
 

neoproject

Actief lid
IK hou men ogen open langs de autostrade A12 Berendrecht-Antwerpen (woon vlak tegen de nederlandse grens). Regelmatig zie ik langs deze autostrade wagens verlaten langs de kant van de autostrade staan, meestal met franse nummerplaat.

België waakt mee!
 

Fabia

† In Memoriam
Ben alleen erg bang dat íe allang het land uit is en ergens in het oosten van europa rond rijd.
 

ous

Nieuw lid
ik sla net Duitse Autoblad open:Octavia Combi RS 2007 200ps
(1monat)1500km..................niet geschoten is altijd mis.
Duitsland 02351/12893Auto-Arens
wie doet zo`n ding weg na èèn maand...............
 

Frankie

Actief lid
ik sla net Duitse Autoblad open:Octavia Combi RS 2007 200ps
(1monat)1500km..................niet geschoten is altijd mis.
Duitsland 02351/12893Auto-Arens
wie doet zo`n ding weg na èèn maand...............

Wat is dat nou voor n onzin !?!?! Kan toch makkelijk een demo wagen zijn geweest. Vind onbehoorlijk dat je het tel-nummer en naam hier zo tikt en impliceert dat ze mss een gestolen auto adverteren !! Als dan, dan beter via een privé bericht !! Ook al is het in Duitsland..
 
Bovenaan Onderaan