Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

deusjevo

Forumguru
Dat omdraaien doe je dan in het stekkertje dat aan het lamphoudertje zit?
Heb je hier speciaal gereedschap voor nodig of trek je die draadjes er zo uit?
 

TBiRD

Lid
Dat omdraaien doe je dan in het stekkertje dat aan het lamphoudertje zit?
Heb je hier speciaal gereedschap voor nodig of trek je die draadjes er zo uit?

Dat doe je idd in het stekkertje zelf. Er bestaat speciaal gereedschap voor maar ik heb het gedaan met een dunne pincet. Je kan ze er iig niet zo uittrekken.
 

wimmme

Lid
ok, dat lijkt me doenbaar. Maar het blijft toch een beetje knutselen vind ik. Morgen mag ik hem gaan ophalen, zal overmorgen eens kijken
 

deusjevo

Forumguru
Dat doe je idd in het stekkertje zelf. Er bestaat speciaal gereedschap voor maar ik heb het gedaan met een dunne pincet. Je kan ze er iig niet zo uittrekken.

Ik krijg de draadjes niet los, ze zitten vast in een zwart /grijs blokje dat ik wel kan splitsen en dan zie ik een ovaal stekkertje met 2 contactpuntjes.
Heb zitten pielen met een puntpincet maar krijg ze niet los laat staan omgedraaid.
Heb zitten googlen maar kom er niet achter hoe dat gereedschapje moet heten.
 

TBiRD

Lid
Ik krijg de draadjes niet los, ze zitten vast in een zwart /grijs blokje dat ik wel kan splitsen en dan zie ik een ovaal stekkertje met 2 contactpuntjes.
Heb zitten pielen met een puntpincet maar krijg ze niet los laat staan omgedraaid.
Heb zitten googlen maar kom er niet achter hoe dat gereedschapje moet heten.

Je hebt toch ook eerst het paarse klemmetje uit de fiche geschoven met een kleine platte schroevendraaiier ofzo? Anders krijg je de draadjes niet los
 

Joaker

Nieuw lid
Inderdaad eerst even het paarse (of gele) klemmetje verwijderen en daarna de 2 polen eruit drukken. Ik heb dat destijds met 2 kleine spijkertje gedaan. Steek de spijkertjes in de contacten en klem ze vast met een griptang. Vervolgens kun je ze er zo uitdrukken. Onthoud wel welk contact waar zat, zodat je ze andersom kunt terugsteken.
 

wimmme

Lid
Die Mtec'jes heb ik ook gehad, heb ze er snel weer uitgehaald! Gaan snel kapot!

Dat heb ik gelezen, ik hoop op een goed lot en dat ze lang mogen meegaan :santa:

En als dat niet het geval zou zijn zou ik toch liefst een oplossing hebben die geen 'geknutsel' vraagt zoals eerder gezegd, het is een bedrijfswagen dus niet de mijne ...
 

TBiRD

Lid
Dat heb ik gelezen, ik hoop op een goed lot en dat ze lang mogen meegaan :santa:

En als dat niet het geval zou zijn zou ik toch liefst een oplossing hebben die geen 'geknutsel' vraagt zoals eerder gezegd, het is een bedrijfswagen dus niet de mijne ...

De mijne is ook een bedrijfswagen, geen probleem daar. Als je het niet ziet zitten om de twee draadjes te verwisselen wil ik dat ook wel eens doen voor u. Ik heb de LED DRL van superskoda en deze zijn top.
 

pverm

Lid
De mijne is ook een bedrijfswagen, geen probleem daar. Als je het niet ziet zitten om de twee draadjes te verwisselen wil ik dat ook wel eens doen voor u. Ik heb de LED DRL van superskoda en deze zijn top.


Hallo, ik heb die led's van Superskoda ook erin gehad en polariteit gewisseld, maar toch helaas foutmelding. Dus teruggesturd en geld teruggestort gekregen.
 

chim

Lid
Kan iemand mij zeggen welke drl heb ik nodig. Ik heb een s2c uit 05-2010. Ik wil graag de oem vervangen naar een led die vergelijk met de xenon 6000k die ik heb. (xenon zijn niet origineel).
Ik heb zo veel gelezen maar krijg niet een heldere beeld ivm foutmelding\snel kapot gaan en zelfs bordnet die kapot ging.
Iemand de weet welke heb ik nodig zou mooi zijn.
Alvast bedankt.
 

EdK

Forumguru
Hypercolor.de al gekeken ?
Misschien wat duurder maar in algemeen zonder problemen in één keer werkend
 

EdK

Forumguru
Als jij weet wat je nu erin hebt zitten.?
Ik rij Yeti en die hebben weer andere type's lampen dan het slagschip van Skoda
 

chim

Lid
Dank je wel Edk. Iemand anders misschien de juiste type en waar kan ik een goed werkend lamp kopen??
 
Bovenaan Onderaan