Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

EdK

Forumguru
- fits ALL Superb II models with daylight function (in the foglights)
- NO error code on the display
- ultra white colour
- no ugly yellow daylight again
 

ertromp

Forumguru
Ik heb er zelf de led canbus achteruitrij lampen ooit besteld.
Super lampen en absoluut geen foutmelding.
Super Skoda is voor z'n Led duurder als menig webshop maar je krijgt een product wat gegarandeerd werkt op je Skoda. Je hoeft dus geen aanpassingen te doen zoals wellicht weerstanden o.i.d.
 

chim

Lid
Klpt die heb ik al gezien bij hun site, maar ik heb hier ook mensen die zeggen dat het werkt niet echt goed.
Er zijn zo veel verschillende verkopers. Ik zoek iemand die heeft ervaring met goed werkende lampen.
 

chim

Lid
Ik heb er zelf de led canbus achteruitrij lampen ooit besteld.
Super lampen en absoluut geen foutmelding.
Super Skoda is voor z'n Led duurder als menig webshop maar je krijgt een product wat gegarandeerd werkt op je Skoda. Je hoeft dus geen aanpassingen te doen zoals wellicht weerstanden o.i.d.


Oh ok, bedankt voor je reactie. ik denk dat ik ze deze weekend ga bestelen.
Zodra dat ik ze binnen heb zal ik fotos maken.
 

chim

Lid
Zoals beloofd. vandaag de lampen gekregen. Moet eerlijk zeggen ze zijn best vel. Ik vind ze erg mooi, alleen na dat ze paar minuten aan waren heb ik een melding op de teller dat de lamp kapot is RRRRRRRRRRRR 2 uur later ging ik een stuk rijden en dan was er geen melding. Weet iemand hoe kan ik de melding voorkomen?
Installeren was echt super snel.
 

Bijlagen

  • photo 1-3.JPG
    photo 1-3.JPG
    549,4 KB · Weergaven: 75
  • photo 2-3.JPG
    photo 2-3.JPG
    679,1 KB · Weergaven: 70
  • photo 3-1.JPG
    photo 3-1.JPG
    592,5 KB · Weergaven: 70
  • photo 4.JPG
    photo 4.JPG
    668,9 KB · Weergaven: 66
  • photo 5.JPG
    photo 5.JPG
    303 KB · Weergaven: 66

chim

Lid
Sorry, nu met foto's zoals we gewent zijn. (gravity)
 

Bijlagen

  • photo 1-3.JPG
    photo 1-3.JPG
    545,3 KB · Weergaven: 59
  • photo 2-3.JPG
    photo 2-3.JPG
    676,8 KB · Weergaven: 53
  • photo 3-1.JPG
    photo 3-1.JPG
    587,5 KB · Weergaven: 54
  • photo 4.JPG
    photo 4.JPG
    666,6 KB · Weergaven: 55
  • photo 5.JPG
    photo 5.JPG
    303,4 KB · Weergaven: 49

dirkkroneman

Forumguru
Ja je was er helemaal ondersteboven van zie ik.. Tska melding kun je evt weg krijgen met canbus cancellers. FF op Google'en ;)
 

ertromp

Forumguru
Als je de Superskoda Leds heb besteld dan zou ik eerst met hen contact opnemen dat je dus wel een melding krijgt.
Zij kunnen je dan zoals @dirkkroneman aangeeft led cancellers toesturen. Natuurlijk kosteloos aangezien ze aangeven dat hun leds "error free" zijn voor de Superb 2. Zo'n set leveren ze wel voor de O2:

http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...ift-09-13-MEGA-POWER-LED-daylight-system-KI-R

En dan moet je die "zwarte draden" uit onderstaande afbeelding krijgen. Daar zit de weerstand in:

o2f-s15dl10.jpg
 

EdK

Forumguru
Als ik goed begrijp dan heb je alleen melding met niet draaiende motor en als je sleutel insteekt en meteen start dan komt hij helemaal niet boven....
Wel ik heb zelfde met mijn DLR lampen met weerstanden en ook al eens zwaardere weerstanden geprobeerd maar blijft bij niet draaiende motor gewoon boven komen na enkele minuten.

Denk dat je het probleem met cancellers gewoon blijft houden en er mee moet leven of ze weer terugsturen en normale lampen er in moet terugsteken..
 
  • Leuk
Waarderingen: chim

chim

Lid
the meldinh is met en zonder draaiende motor. ik heb superskoda een mail verstuurd. Nu afwachten of ze iets gaan doen.
Bedankt voor meedenken.
 

EdK

Forumguru
In dat geval heb je nog hoop dat t met de weerstanden gaat lukken.
Maar we gaan het wel lezen als alles werkt, toch?
 

chim

Lid
Hierbij de reactie van Superskoda:

Hello,


80% S2 don´t have problem with our system, rest need adapters used for O2F.

So you can pay 20EUR for the adapters and we will send it to you or your can use install guide in the attachement.


of course you can send it back for the full refund.



superskoda.com team
 

chim

Lid
Hierbij de guide voor de bedrading. Misschien maak ik hier iemand blij:yeehaa:
 

Bijlagen

  • S2b15-install.pdf
    954,1 KB · Weergaven: 26

chim

Lid
allemaal leuk maar heeft niet geholpen. Ik ga een mail naar superskoda schrijven met de mededeling dat ze moeten de €20 zelf betalen want als ze melden dat hen lampen geen storing geven dat moeten ze ook zorgen daarvoor.
Wordt vervolg.
 

chim

Lid
reactie van Superskoda:
Jammer willen ze niet kosteloos de cancellars gratis zenden. nu in eens werkt het helemaal niet. Vind een beetje jammer want als ik het geld ging overmaken dan was het prima van hen kant.
Niet echt de meest klantvriendelijk.
Naar mij ogen als je bied iets en meld dat het error free dan moet je daar achter sta en niet gelijk extra geld vragen.

Hello,

as our experience, swtiching cables works on 100% our tested cars, so if this doesn´t work on your car, then even adapters won´t work.

Adress of our warehouse for returning:

Kopacek Import
Olesna 21
26901 Rakovnik
Czech Republic


superskoda.com team
 
Bovenaan Onderaan