Wie heeft er ervaring met fietsen achter op de caravan?

CDK

Forumguru
het was maar een plagerijtje @kansberg, wel eerlijk van je trouwens :jaja: Ik ben iemand die net zolang bleef oefenen op een verlate parkeerplaats totdat ik'm op de centimeter nauwkeurig kreeg waar ik'm hebben wilde ;)

@Canon-Eye, uiteraard is het super handig zo'n mover, zou hem er zelf denk ik ook wel op willen hebben.
 

kansberg

Forumguru
Ja begrijp het @Corné de Kluijver , ben er jaloers op hoe jullie dat altijd doen, voor mij hogere wiskunde in ieder geval :bloos: Dat blijkt ook wel uit de huidige rijopleidingen voor vrachtwagenchauffeurs. Dan moet je aardig wat weten en kunnen en is geen sinecure.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
@andrehj : Alles, nou ja, alles, niet zo veel eigenlijk, nou ja, niet zo veel, eigenlijk niets :bloos:. Maar vond het zonde om er een apart topic voor te starten en kon zo geen ander topic vinden waar het geschikt voor is.

Maar de fietsen gaan wel weer mee! Hoei! :D
 

kansberg

Forumguru
@Frenk21 : Mis! :D. Die heb ik gisteren al gepoetst! En de remblokken vervangen, versnellingen afgesteld en een nieuwe steun voor het fietsmandje gemonteerd op de fiets van mijn betere helft :jaja:.
 

hemi24

Forumguru
Vandaag de caravan gewassen (de Superb ook) en gepoetst tot in detail. En als kers op de taart de wielen voorzien van het Skoda logo. Ben zo blij als een Kip met zeven.... tsja....:arghh:

paar slotbouten monteren is misschien aan te raden, voordat het dievengilde denkt: "LM-velgjes: Kip, ik heb je..."
 

kansberg

Forumguru
@hemi24 : Dat zou een mogelijkheid zijn, maar neem het risico voor lief. Aan de andere kant staat de auto van ma femme zo dicht tegen de Kip aan dat je daar met geen mogelijkheid bijkomt, dit ook al ter diefstalpreventie. En wat je dan moet met één wiel als dief.....
 

Tafkah

Forumguru
Nou nou, je hebt er wel wat werk in gestoken om alles te laten glimmen...
Ik moet vandaag maar eens aan de slag. Zowel de Kip als de Sub zijn ondergescheten door kibbelende franse duiven..

d16361c1c9a9a7905f5e31ad54d796b9.jpg

de34985cdd4ad647fc225e3ba97aea36.jpg
 
Bovenaan Onderaan