Wie heeft de Karoq besteld en wat is je uitvoering?

Adibo

Actief lid
Hoi,

Na verschillende leaseauto's gereden te hebben, laatste 2 BMW's, is het weer tijd voor Skoda! Ik heb ooit Skoda Superb gereden en dat was toen de tijd mijn eerste DSG. Ik was zo tevreden dat overstap naar Skoda nu gewone zaak is.

Ik moet wel zeggen dat ik flink aan het downsizen ben van BMW 330e :) , maar wel bewust!

Verschillende auto's proefgereden maar KAROQ was de beste. Luxe uitvoering maar voornamelijk comfort was doorslaggevend. Daarnaast is het mijn eerste 'SUV'! Ik ben benieuwd.

Dit is de auto zoals vandaag goedgekeurd door m'n werkgever en als het goed is besteld door de leasemaatschappij. Morgen waarschijnlijk weer een korte update wat betreft levertijd enz.

Karoq 1.5 TSI ACT Greentech 110kW Style Business DSG-7 - Black Magic

Driving mode select inclusief personalisatie en drie sleutels (DMS)
Elektrisch te openen en sluiten achterklep (4E7)
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie en lendesteunverstelling en buitenspiegels met geheugenfunctie
Hill Hold Control (PFB)
Metallic lak (CL02)
Sunset (PH7)
Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif-/kanteldak (PK6)
Lichtmetalen velgen 19’’ Crater incl. wielkasten voorzien van kunststof bescherming (LC2)
23540YR19
Sport pakket voor DSG (SPD)
 
Laatst bewerkt:

Ft1975

Nieuw lid
Besteld op 28 januari en zou in week 13 komen echter werd het met 2 weken naar voren gehaald.

Laatst nog contact gehad met de dealer en heb begrepen dat de hedendaagse bestellingen in 2019 geleverd zullen worden.......
 

MartinSkoda

Nieuw lid
Wij hebben hem gisteren in ontvangst genomen. We vinden hem nog steeds erg mooi. Er ook een aardig stuk mee gereden. Het bevalt prima. Met name de ACC werkt heel fijn. De 1.5 met DSG is heel pittig. Je moet daar met wegrijden en parkeren in het begin even aan wennen. Overigens is het onze eerste automaat, dus dat speelt ook mee. 20180310_170548717_iOS (Large).jpg Auto is groot genoeg, ook al is onze zoon 1.95m. Er moet nog wel heel veel ingesteld worden. Er zijn heel veel mogelijkheden in onze uitvoering.
 

HeHa

Lid
Ziet er super uit op de foto, heel veel rijplezier ermee.

Ik ben de weken aan het wegstrepen, volgens de dealer nog steeds productieweek 15.
 
Bovenaan Onderaan