Wie heeft de Karoq besteld en wat is je uitvoering?

Chicoo

Nieuw lid
Hoever van te voren weet de dealer de definitieve productie week? De productie week van mijn auto was week 15, dus misschien toch eens informeren bij de dealer of dat de week nog hetzelfde is.
 

skoda1961

Nieuw lid
kreeg deze week bericht van Skoda via de leasemaatschappij, dat hij in week 12 in productie gaat.
Vorige week bij de leasemaatschappij besteld... Karoq style business 1.0 tsi DSG in de kleur steel grey met de opties panoramadak, ACC, electrische achterklep, sunset, DAB, travelassist, achteruitrijcamera, levering na einde huidige leasecontract rond 7 mei. de voorpret is begonnen..............

kreeg deze week bericht van Skoda via de leasemaatschappij, dat hij in week 12 in productie gaat.
 
Vandaag laten bestellen door LM:

Karoq, Style Business, 1.6 TDI DSG in de kleur Emerald Green met de volgende opties:
Travel pakket pro
Elek. verst. bestuurdersstoel
Hill hold control
Sunset (getint glas achter)
Travel pakket
Varioflex achterstoelen
Zicht pakket
Trekhaak wegklapbaar
Lederen interieur Karoq A4820 Nougat Brown

Nu nog afwachten wat de levertijd gaat worden, zal jullie op de hoogte houden zodra ik meer weet.
Met een beetje geluk heb ik 'm binnen voor de zomervakantie.
 

Danny

Senior Member
Sorry voor de late reactie, was al even niet meer op het forum geweest.

Het is inderdaad zo dat een hoop dealers door hun toewijzing heen zijn, worden dus net als bij de Kodiaq
weer lange levertijden verwacht... :mad:

Gelukkig hebben we deze week gehoord dat er wat extra productie naar Nederland komt,
zal dus voor nu weer even gaan meevallen.
 
Vandaag gebeld om een leverafspraak te plannen voor week 15, zit ik net die week bomvol met andere afspraken.
Dan maar een week extra wachten
 

arjan2906

Nieuw lid
Mijn Karoq 1.5tsi greentech business ambition 110kW is op 16 april (week 16 dus) besteld en wordt bevestigd voor aflevering op 5 september (week 36). Al met al dus 20 weken levertijd. Gelukkig niet in 2019 zoals hier werd gevreesd.
Maar dat wordt dus wel even wachten...
 

Pendragon

Forumguru
21 april bestelling geplaatst (Prive):

Skoda Karoq 1.5TSi DSG Style Business
Kleur: Emerald Green
Velgen: 19" Crater
Bekleding: standaard zwart (geen leer, want we willen geen Vario-flex vanwege beperkte beenruimte achterin)
Opties:
-Electrisch verstelbare bestuurdersstoel
-Verwarmbare stoelen voor en achter
-Travel pakket Pro
-Electrische open/dicht achterklep
-230v socket en usb aansluiting (is dan 230v+12v+usb)
-Skoda Media Command
-Zicht pakket

Optie voor AID (Active Information Display) staat nog open, mocht deze op tijd komen)

Verwachte produktie week: 36
Verwachte aflevering week: 40
 
Laatst bewerkt:

JasperV88

Nieuw lid
Ik ben ook voor de Karoq gegaan van VW nu over naar Skoda maar we blijven bij de DSG!

Ik heb de Karoq 1.5 Style Bussiness besteld in black magic. 18 inch velgen en compleet met opties.. veel completer kon hij niet;). Allen geen leren bekleding daar was ik na de vorige lease auto wel klaar mee zekers in de zomer.

Volgende week zou hij geleverd moeten worden, laatste bericht van de dealer is dat hij onderweg is. Ik ben benieuwd!
 

JasperV88

Nieuw lid
Gefeliciteerd @JasperV88! Heb je er lang op moeten wachten?
Nee viel mee dag voor dat hij in de showroom stond in februari besteld. Dag na bestellen proefrit gemaakt haha Vanaf volgende week mag hij ook uit de lease geleverd worden. Dus nog paar dagen geduld en dan gaan we eens kijken hoe hij bevalt!
 

Adibo

Actief lid
Vandaag geleverd :)

n6NdQCVQ7xUKs20-2Q_tsLopbNkh5yNhvrfH1_r49BpSipZdVD8sM114YVBtpZKvGKnIarZt8bm6xTc--BFWWn2jXGtpkRuxJejqBl1wOAsGVnu9H6Vz4YksS9VCNnG4Rbr3smo7pqrXV4blX_Ly5z1Ekkf7kRF3dg0qJVxNyMF76bg9jhOPGjXAQFEa0mQISwQS-FqISAomRnh61jrvbQiJI8a7W17Xhpx3hQ-MyhOHi3kuU-C9f6wB2g5CTjJFqBUZc_YszM1RKSCffXqQd6ImNsSnxxQ_1r3NqTskFXGGlR5-p981NiwNkdxp2Ar8tEHcySxFOX2uGpv-0TWbNXtU3Pnbs9vLpn57WqAbGrek4KgjCtopATfSGTcNjAba2cCe-tyP8lAkYaKjjHpGgsdgyVKuRX2nI-N-Hy-H3LTdTl_1ROsvCZQ6fp1oJg9aGs4j4FWwkNAK4zo3G0k0J6s7DRkbHdB41DnejMOAghm9pjsYm1QxzMKvItGnWTuJLGJ9WHJvO7GRb06uUm9poinM_wiyJEzK8rq7OzLBGlPZI-bnO5IYL82mbYc5zqrZrMBFML2gHXGpg04lLq3z1HOYAndJPQlQ65VLtleKRs27KzZ4VY74IJuFEjw1ANTpAGDdKy68tt-7yBI6Hlj4tOt3CPvtY-J6=w1200-h901-no


baPdfOBAi3iU6ZCG4VYjYy8_dw9AJc5H7Kk_kmFP6ooTMKi1pF_QQHa5T4jRdTDraTZP7RcJV8B_EznUlgNJlOfoo_zsB3vrVfXYrMGP50PkRe-1aMq1agTtTgZg1ReHN7KLABvI4jBV41SscEwm3QAyF3omOGdXM0AVuOXOOr0I6pHCtjm7zqoljU9KYihKTjoGrSogh9nn4cJsVNtL1OXGKPAuipVi5RsgAf0W8JVeLfqZPPWWpQPYd-166A9lsXommCgiUJmRWBeC6VFoKC0LTzGOzR-zjfAWjKFSCo_TdYEE8RAihYKY3n5x7SVCeXzy9ARLizY5JVgI7-6_8-m1hDZzMukMke2hxyXNruK9vjLv2hSJKnT3J5u8_ZvEL48PL5hbIxHSSvHYq-vGneEw0HQElhQxD7DcUPy5VHFnoczoEoq3Nk7UinA-flucJO14cxviSEL4WUC8Oo3mgXAYqd9ldMfLntSdDrTsr-gmRIKdshak3-uaUdQR6wKJ5Pscms5kd73TRbipO0v-0V5EMhYpKySqewPZLabcFRrsNNYIp0dThSOZnWvfD0IaP_SeRswyGCFHiE0LVvfMG9wK4dOSI_U3diq4pVBRDrYT4iTsTyODRdcj_8CQ5IOAr2sORaniQIIBvNaeQneAmjiAgm2WKGR_=w1200-h901-no
 

Volvo V40

Nieuw lid
Proficiat aan Adibo vanuit België, West-Vlaanderen. Vorige week bericht bekomen dat ondanks ik op 16 januari heb
besteld waarschijnlijk de wagen pas in augustus zal kunnen afgeleverd worden. Zou net voor verlofperiode garage in juli
toekomen maar ... iedereen houdt van zijn vrije dagen. Het minste wat de dealer kan zeggen dat het een probleem wordt hem te verkopen op vandaag door zijn groot succes en daaruit voortvloeiend productieprobleem- leveringstermijn!
Adibo, alvast veel veilige, aangename kilometers toegewenst !
 

Volvo V40

Nieuw lid
Beste forumleden, op 17 januari maakte ik vanuit Vlaanderen melding eveneens een Karoq alhier aangekocht te hebben; 1.5 TSI DSG Style, Lava Blue. Na welgeteld 162 dagen bericht ontvangen van Skoda dat hij op vandaag in productie is genomen. Nou nog aftellen tot levering .... Hou jullie op de hoogte.
 
Bovenaan Onderaan