Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

EdK

Forumguru
Even de boel uit het stof halen !
Hetzer van je zomervelgen weet je daar toevallig de ET waarde van ?
zou dit graag weten ivm kennisje die ook een andere velg wil hebben op haar GL !

Dus bij voorbaat dank !

Even een schoppie omhoog
Gaat om de ET waarde
 

laagvlieger

Forumguru
Proline b700 voor de zomerbanden. Vind ik heel wat mooier dan de Antares en andere 15" LM velgen van Skoda.
DSC04474.jpg

En de standaard stalen velgen voor de winterbanden ...
 

jmw57

Lid
Bij aanschaf auto (eind okt. 2010) direct de zomerbanden overlaten zetten op Dezent RB Dark 15 inch velgen. Staan mooi op een witte auto.
Op de standaard Antares velgen van Skoda de winterbanden laten zetten.
 

jmw57

Lid
Foto kan ik wel maken, maar de foto op het forum te krijgen is wat anders. Doe mijn best. Je hoort van me.
 

cali05

Forumguru
MAK Veloce met 204/45 banden
Zie fotoalbum

mrtic8.jpg


http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=743&attachmentid=14948
 

Fabia86

Actief lid
Idd mooie velgen van het type Elba. Deze heb ik voor komende zomer op het oog.
Is er naast de dealer nog een ander goed adres waar originele Skoda velgen verkrijgbaar zijn?
 

djmshell

Senior Member
:ot: @ Noord26

Nee vind ik ook niet nodig. Kenteken is geen geheim. Als je me in het echt ziet rijden zie je ook mijn kenteken :)
 

djmshell

Senior Member
17'' bevallen goed en krijg van iedereen ook erg goede reacties dat het er "VET":super: uitziet i.c.m met de groene faab. Ik vind de faab erg stabiel op het asfalt liggen. Rolgeluid valt me ook erg mee. Enig nadeel tot nu toe. doordat de velg groter is je dus minder zijwal als rubber hebt, hierdoor voel je iets meer ieder hobbeltje. Maar dat ervaar ik niet als hinderlijk en ja met stoeprandjes ook oppassen.

Moet ook eerlijk zeggen dat we alleen nog maar met de 17'' gereden hebben. Volgende week gaan de antares met Goodyear ultragrip 8 eronder. Dan zal ik pas echt merken of er erg veel verschil zit in het rijgedrag/ wegligging.
 
Bovenaan Onderaan