Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

namleop

Actief lid
Gisteren de winterbanden onder de Fabia gelegd, met lichtmetalen velgen van Seat.
Staat prima al zeg ik het zelf.

Img_3308kl.jpg
 

Hetzer

Forumguru
Ik kwam deze foto tegen .........
Je kunt het ook overdreven, dit is naar mijn mening, geen smaak, gewoon weg fout !!!!!!!!!!!

11w8rdl.jpg
 

RefleCs

Forumguru
Ja dit is inderdaad teveel van het goede. Wellicht dat als ze grotere velgen hadden gepakt dat het al heel anders zou smoelen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Welke velgen?
Ik heb gekozen voor 8 identieke stalen velgen en 4 wieldoppen. Daarvan zitten er nu 4 onder de auto met de wintersloffen. Van de zomerbanden ligt er ééntje op reserve, de andere drie hangen in de vorstvrije garage. 's Zomers uiteraard net andersom: een winterwiel als reserve. Omwisselen doe ik zelf op het moment dat ik het nodig vind; geen gezeur met garages die geen tijd hebben en zo.
 
Hallo, Ben ook van plan te wisselen wellicht van lichtmetaal ( die er nu onder zitten ) naar staal, is iemand bekend met het feit dat je dan ook de Wielmoeren dient te vervangen ?, zoja ook iemand een idee wat de moeren kosten ? bvd voor reacties!
Groet Sip.
 

cali05

Forumguru
Hallo, Ben ook van plan te wisselen wellicht van lichtmetaal ( die er nu onder zitten ) naar staal, is iemand bekend met het feit dat je dan ook de Wielmoeren dient te vervangen ?, zoja ook iemand een idee wat de moeren kosten ? bvd voor reacties!
Groet Sip.
Heb net mijn stalen velgen met winterbanden onder fabia gezet. 20 bolle moeren, 61 euro
 
Hallo Jan,
Ben ook op deze velgen uitgekomen,vindt ze heel mooi , als eventueel vervanger voor winter of zomerbanden ( daar moet ik nog even over denken! ), maar ik zie nu op de website van verkopend bedrijf dat als ET waarde 38.00, wordt opgegeven terwij de originele velgen van de Fabia 43.00 is.

Zit ik nu bij de verkeerde velgen, of hebben jou Black Ice ook ET 38.00...ben hier niet zo goed in thuis, ...dus eventuele excuus voor overbodige vragen!.
BVD voor je antwoord.
MVG, Sibbele.
 
Ik heb ze gekocht bij Velgenwereld de velg is van Black ice de banden zijn van Dunlop 185/60/tr15 sp winter response XL


Gr. Jan
Hallo Jan,
Ben ook op deze velgen uitgekomen,vindt ze heel mooi , als eventueel vervanger voor winter of zomerbanden ( daar moet ik nog even over denken! ), maar ik zie nu op de website van verkopend bedrijf dat als ET waarde 38.00, wordt opgegeven terwij de originele velgen van de Fabia 43.00 is.

Zit ik nu bij de verkeerde velgen, of hebben jou Black Ice ook ET 38.00...ben hier niet zo goed in thuis, ...dus eventuele excuus voor overbodige vragen!.
BVD voor je antwoord.
MVG, Sibbele
 

jan49

Actief lid
joh sibbele ik zal het echt niet weten ik heb ze gewoon gekocht ik heb wel een op vul ring er tussen zitten.

gr jan
 
Beste Jan, Dank voor Uw bericht!

Zijn er wellicht andere forumleden die iets over de genoemde ET WAARDE's kunnen vertellen, is het gaan van 43 naar 38 probleemloos?, bij Jan is het mogelijk begrijp ik, maar dan (verplicht?) op te vullen met ring ?.
 
Bovenaan Onderaan