Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

Dirkmk1

Senior Member
IMG1683.jpg


IMG1701.jpg
 

ingwouter

Nieuw lid
Mooie velgen. Al vind ik het niet afwegen tegen de extra kosten, maar dat is subjectief.
Tot zover mijn uitermate bijdragende reactie.
 

Dirkmk1

Senior Member
@ ingwouter: hoeze "extra" kosten.... het zijn gewoon kosten. Maar die 350 euro viel mij wel mee.... schrijf dat ook niet helemaal af en verkoop ze ook nog over 4 jaar tegen een bepaald bedrag. Dan komt hij weer mooi op zijn 16" skoda velgen te staan.
 

ingwouter

Nieuw lid
@Dirkmk1: Excuus voor het ontbreken van de onderbouwing; Ik stond zelf voor dezelfde keuze (grotere velgen of niet) maar mijn bijdrage werd er 30-50 euro mee verhoogt. Vandaar dat ik het over 'extra kosten' had.
Dat verschil vond ik te groot. Maar het staat wel een stuk beter dan de standaard 16"
 

dieselll

Nieuw lid
Wie heeft er nog een goede tip voor mooie velgen, 18 of 19 inch, onder mijn zwarte combi :ahum:

Heb nu de 17 inch trifid.
 

Mr_McPhisto

Actief lid
18 inch s5 velgen

Zelf heb ik de 18 inch s5 velgen in zomer en 17 inch rs6 in winter, zoals model Jarno81.
Het verschil tussen de 18 inch of 17 inch kwa rijden is aanwezig, maar het is het geen vreselijk groot verschil. Ik vind alleen de 18 inch mooier smoelen en het rijdt net even iets sportiever en strakker. Ik houd daar meer van, maar ja smaken verschillen gelukkig!
Vorige superb sedan had ik de luna's 18 inch. ik blijf dat groffere ook een erg mooie velg vinden, maar heel gewoon eigenlijk.

Dit zijn de 18 inchers van de zomer:

11072011297.jpg
 

___JC___

Forumguru
Allemaal mooie velgen die ik hier zie, maar vaak heb je bij grotere velgen snel het idee dat de auto te hoog op zn wielen staat. Dat is ook een van de redenen dat ik m heb laten verlagen. Is het van deze mensen een bewuste keuze om niet te verlagen?
 

___JC___

Forumguru
Smoelt goed denk ik, laat je ook de dempers vervangen? Met de standaard dempers is het denk ik geen optimale combinatie..
 
Het is een matige foto, maar ik heb de mijne ook laten verlagen (Eibach) met de standaard dempers en het rijdt top!

sc.jpg
foto.jpg
 
Bovenaan Onderaan