Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

Ik zelf heb een Greenline besteld met de volgende opties:

- Black Magic Pearl lak
- Xenonpakket (inc. mistlampen met cornerfunctie)
- 17" lichtmetalen velgen (MAK Infinity)

Ik heb de velgen uit een boekje besteld en weet dus niet hoe ze onder de Superb lijken. De dealer gaf aan dat ze heel veel lijken op de trifid 17" velgen.

Graag zou ik foto's zien van jouw Superb (met de velgen goed in beeld uiteraard)...
 

santo

Lid
Ik heb een 1.9 TDi Elegance Platin Grey besteld en daarbij de standaard 17" venus velgen vervangen door de optionele 17" callisto velgen.

Vermits hij nog niet geleverd is, kan ik nog geen foto's laten zien, maar ik heb wel een foto van een gelijkaardige uitvoering (Platin Grey met 17" Callisto velgen):
exterieur.jpg

Ook in het volgende Youtube filmpje wordt een gelijkaardige configuratie getoond:
YouTube - Skoda Superb
 
Nog niet zo lang hier op het forum, en kan pas sinds gister posten ... bij deze mijn eerste bericht.

Ik heb 7 januari mijn skoda superb besteld ... dus nog paar weken wachten.

Het is de 170pk DSG Diesel geworden, Elegance Business Line, in Mocca Brown (volgens mij een hele populaire kleur hier :smirk:) ... dacht dat het wel een waardige opvolger zou zijn voor mijn huidige auto, een saab 9-5 Aero uitvoering uit 2000. De 170pk DSG reed in ieder geval prima.

Anyways, velgen die hier dus mee gepaard gaan zijn de 18" Luna velgen. Ik heb ze in Utrecht onder een demo auto gezien, en moet zeggen dat het er niet verkeerd uit zag.

Bij deze mijn eerste bijdrage.

Groet,
Antoine
 
Ik ben benieuwd naar jouw foto's ahoekman. Is zo te horen een hele leuke uitvoering. Ik stond inderdaad ook te twijfelen tussen deze bruine kleur. Ik heb uiteindelijk de zwarte lak gekozen.
 

Gysman

Actief lid
@ahoekman: lease of privé? If lease, mag ik vragen wat ie dan zo kost? (bij welke LM, en looptijd/kilometrage, ex brandstof)
 
@Gysman:

Heb de auto privé/zakelijk gekocht. Ben zelfstandige en was handiger om auto te kopen op moment. Accountant gaat over anderhalf jaar (bij opmaken cijfers 2009) nog na of de auto privé dan wel zakelijk is gekocht :smirk:

Heb helaas dus geen gegevens voor je.
 

Torica

Lid
@ahoekman: lease of privé? If lease, mag ik vragen wat ie dan zo kost? (bij welke LM, en looptijd/kilometrage, ex brandstof)
Ik heb mijn S2 geleased: Ambition BL DSG, Pearl Black, extra opties: sunset & decor noblesse.

60 maanden, 35.000 km. per jaar
leaseprijs € 855,- per maand ex. brandstof
leasemaatschappij = Athlon
 
Tja en dan is de station nog steeds niet in de aankondiging , want als die uitkomt dan gaat de verkoop van de campers ook meteen omlaag !?

Ik heb in mijn zoektocht naar een nieuwe auto inderdaad naar station modellen gekeken ... je kent het misschien wel, nieuwe auto nodig en er is een kleine op komst (+/- 3 maart aanstaande) ... dus moet het een "gezinsauto" worden. Gelukkig heb ik toch nog even bij de Skoda dealer gekeken ... het is dan wel geen station, maar bedacht me toen wat voor "zooi" ik eigenlijk allemaal moet vervoeren. Nou, kwam tot de conclusie dat dat ook nog wel in mijn oude wagen moet passen (Saab 9-5), dus dat een station helemaal niet nodig is.

Wie weet als nummer 2 opkomst is ... maar dan is de Superb Combi vast al wel te bestellen :)
 
Heeft iemand enig idee of en wanneer de combi op de markt verschijnt.

Waarschijnlijk voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet tot de economie weer een beetje in de lift zit.
 
Jongens, is wel een beetje off topic. Ik zou graag foto's met velgen willen zien.

ps.
Ik heb mijn velgen (MAK infinity) geannuleerd. Het zijn 17" CMS C10's geworden.
N08_3D-kopie.gif
 
@ahoekman: lease of privé? If lease, mag ik vragen wat ie dan zo kost? (bij welke LM, en looptijd/kilometrage, ex brandstof)

Skoda lease
Superb II Ambition BL 2.0 TDI/ Metalic / Sunset / Sportonderstel
€ 964 obv 45.000km / 48mnd (eigen risico € 250)

Kan zeker goedkoper bv bij Toplease.nl, maar ik heb hier geen ervaring mee.
 

Bakkertje

Forumguru
Skoda lease
Superb II Ambition BL 2.0 TDI/ Metalic / Sunset / Sportonderstel
€ 964 obv 45.000km / 48mnd (eigen risico € 250)

Dat is zonder brandstof neem ik aan? Mijn O2 1.9 TDI EAB kost 938 per maand, inclusief brandstof op basis van 48 maanden, 40.000km (eigen risico € 135)
 
Yep! Ex brandstof. Maar leaseprijs is de afgelopen tijd erg gestegen, dus kan je niet zeggen wat het vandaag exact is.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Omdat ik 'm bestelde tijdens de Tour de France (tijdelijk actie in augustus/ september vorig jaar). Overigens een erg fijne fiets!
:ot:Had hem ook graag willen hebben, helaas......:blush:
Maar dan is er altijd de foto nog :super:
 

Bijlagen

  • IMG_8009.jpg
    IMG_8009.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 254
Bovenaan Onderaan